همراه اول
13. تير 1395 - 10:27   |   کد مطلب: 27519
کسب رتبه دوم هیات نجات غریق استان همدان در ارزشیابی فدراسیون
رییس هیات نجات غریق و غواصی همدان گفت: استان همدان با کسب 635 امتیازدر ارزشیابی فدراسیون نجات غریق بین استانهای کشور رتبه دوم را به دست آورد.

به گزارش همدان ورزش؛ رییس هیات نجات غریق و غواصی استان با اعلام این مطلب گفت: فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی ایران طی ارزیابی عملکرد هیات‌های استان‌ها که بر اساس شرح وظیفه، مکاتبات کتبی، حضور در مسابقات، برگزاری دوره‌های آموزشی، استعداد یابی در امور نجات غریق، حضور در فدراسیون و ارسال گزارش بازرسی از هیات‌های می‌باشد، استان همدان با کسب 635 امتیاز رتبه دوم کشور را بدست آورد.

وی افزود: در سال های اخیر اعضای هیات و ورزشکاران در کسب موفقیت برای ورزش استان همدان تلاش فراوانی داشته اند و انتظار داریم در سال جدید نیز با تعامل و یکدلی به افتخارات بیشتری دست یابیم.

سیروس سوریان اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه ورزش استان همدان حمایت های بسیار خوبی از هیات نجات غریق و غواصی داشته و امسال نیز با این حمایت ها برنامه های گسترده ای را در دستور کار داریم.

وی یادآور شد: استعدادیابی یکی از مهمترین برنامه های هیات نجات غریق استان در سال جاری است و سعی داریم در کنار ارتقا سطح کیفی این رشته ورزشی، در ابعاد کمی هم به تعداد ناجیان فعال اضافه کنیم.

رییس هیات نجات غریق و غواصی استان تصریح کرد: هم اکنون 28 استخر و بیش از 10 سد آبی و خاکی در استان همدان وجود دارد که مورد استفاده علاقه مندان به شنا است

دیدگاه شما

آخرین اخبار