همراه اول
9. تير 1395 - 10:23   |   کد مطلب: 27499
به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر
همایش ورزش عصرگاهی در ماه مبارک رمضان برگزار شد
همایش ورزش عصرگاهی در ماه مبارک رمضان برگزار شد
هادی سبزواری گفت: به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر همایش ورزش عصرگاهی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

رئیس هیئت ورز‌ش‌های همگانی همدان با اشاره به استقبال گسترده مردم از ورزش صبحگاهی اظهار کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان، در راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت جامعه و خانواده‌ها تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی متعددی در سطح استان گفت: این هیئت به منظور در دسترس قرار دادن ورزش سریع،‌ آسان و کم‌هزینه برای علاقه‌مندان به ورزش در دو بخش آقایان و بانوان اقدام به ایجاد ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در مکان‌های مختلف کرده است.

سبزواری با بیان اینکه در حال حاضر 14 ایستگاه ورزش صبحگاهی آقایان و 22 ایستگاه بانوان به طور رایگان در حال فعالیت هستند گفت: علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند با حضور در این اماکن از وجود مربیان مجرب در این ایستگاه‌ها بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به فعالیت چهار ایستگاه ورزش عصرگاهی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان به منظور استفاده بیشتر ورزشکاران در ایام ماه رمضان، چهار ایستگاه را به ورزش عصرگاهی اختصاص داده است.

رئیس هیئت ورز‌ش‌های همگانی همدان گفت: روز یکشنبه همایش به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر همایش ورزش عصرگاهی در ماه مبارک رمضان برگزار شد و بیش از 100 نفر از چهار ایستگاه ورزش عصرگاهی در این همایش به ورزش پرداختند.

وی تأکید کرد: فرهنگ انجام ورزش همگانی در جامعه به خوبی شکل گرفته و افراد برای حفظ سلامت خود به ورزش همگانی روی می‌آورند.

سبزواری خاطرنشان کرد: استقبال از ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در استان افزایش یافته که این امر نشان از موفقیت این هیئت در توسعه ورزش همگانی دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار