همراه اول
11. خرداد 1395 - 11:20   |   کد مطلب: 27369
مشارکت 500 ورزشکار نهاوندی در برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر
500 ورزشکار نهاوندی در برنامه های ورزش های همگانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز هفته دخانیات مشارکت کردند.

به گزارش همدان ورزش ؛ حجت اله جهانیان رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان نهاوند در این باره گفت: هشت برنامه به مناسبت گرامیداشت  سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز هفته دخانیات برگزار شد و شاهد استقبال کم نظیر جامعه ورزشکار نهاوند بودیم.
وی، برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی در رشته های طناب کشی ، هفت سنگ و دستمال قاپی در بخش بانوان، دو استقامت صحرانوردی، جشنواره ایروبیک، فوتسال دوستانه بانوان، ورزش صبحگاهی، طناب زنی بانوان، گل وسط و گل کوچک بانوان و ورزش در عموم از برنامه های اجرایی به مناسبت این دو ایام بود.
جهانیان خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه 200 تی شرت ورزشی توسط دو شرکت مختلف لبنی نیکو نام (همسایه) و صنایع آلیاژی سنگ سیلیس شهرستان نهاوند اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه هیات ورزش های همگانی شهرستان نهاوند امسال برنامه های متنوع و جامعی را در رشته های مختلف و با حضور آحاد مردم این شهرستان در دستور کار دارد، گفت: تمامی قشرهای علاقه مند از نوجوان گرفته تا کهنسال در برنامه ها حضور همه جانبه خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: قرار است در روزهای آینده نیز برنامه کوهپیمایی عمومی با مشارکت حداکثری علاقه مند به این ورزش برگزار خواهد شد.
هیات همگانی نهاوند یکی از فعال ترین هیات ها در سطح استان همدان به شمار می رود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار