همراه اول
8. خرداد 1395 - 12:21   |   کد مطلب: 27340
رقابت های کاتا جودوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که با حضور 90 کاتارو در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی شهرستان مریانج همدان جریان داشت با قهرمانی تیم همدان به پایان رسید.

به گزارش همدان ورزش؛ رقابت های کاتا جودو قهرمانی ایران و انتخابی تیم ملی با حضور 14 تیم از 10 استان و 90 کاتارو به مدت دو روز در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج همدان برگزار شد و تیم همدان الف با کسب دو مدال طلا در مجموع قهرمان این مسابقات شد. پس از همدان تیم اصفهان با یک طلا و یک برنز دوم شد و خراسان رضوی با یک طلا و یک عنو.ان چهارمی در مکان سوم ایستاد.
این مسابقات  مزین به نام شهدای مدافع حرم نیز بود و به همین دلیل از خانواده دو شهید والامقانم مدافع حرح شهید مصطفوی و شهید شمسی پور تجلیل به عمل آمد و در مراسم توزیع جوایز نیز خانواده معزز این شهدا جوایز قهرمانان را اهدا کردند.
مراسم پایانی این مسابقات با حضور آرش میراسماعیلی نایب ریس و غلامحسین علمی دبیر فدراسیون ، منعم مدیرکل تربیت بدنی استان همدان ، معاون سیاسی امنیتی استان ،فرمانده یگان ویژه استان همدان ، رییس تربیت بدنی بهار ، رییس تربیت بدنی شهرستان مریانج وجمع زیادی از مسولان محلی برگزار شد و جوایز قهرمانان به ایشان اهدا شد.
در بخش انفرادی نیز نفرات برتر به قرار زیر معرفی شدند:
در بخش انفرادی و در کاتامه نوکاتا باجلان وروحانی از اصفهان اول ٬ عظیمی و رضایی از قم دوم و وحید و شلم جاری از اصفهان ب به مقام سوم دست یافتند.
در ناگه نوکاتا وثوق و کریمی ناصر از همدان اول نودهی و حصاری ار گلستان دوم و یاوری کیا و بندری نسب از خوزستان سوم شدند در جونوکاتا جاوید و شیری از خراسان رضوی اول کیوان حقیقت و رحمان رحمانی از تهران دوم ٬محمدی و ایمانی از قم به مقام سوم دست یافتند.
در کیتمه نوکاتا استان مازندران اول اصفهان دوم و قم به مدال برنز دست یافت ٬ در کودوکان گوشین جوتسو کریمی و نجفی از همدان اول قم ب دوم و سالاری و صحرایی از قم الف سوم شدند. *مسابقات فوق که انتخابی تیم ملی هم بود در 5 فرم برگزار شد و به گفته زند سرمربی تیم ملی کاتاجودو نفرات برتر برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.امید پور اسفندیاری مسئولیت اجرایی مسابقات را بر عهده داشت.
نصر پور رییس هیات جودوی استان همدان به همراه همکارانش و مسئولین شهرستان مریانج تمام تلاش خود را برای برگزاری مطلوب مسابقات بهانجام دادند و انصافا تمامی شرکت کنندگان از نحوه میزبانی رضایت کامل داشتند.رییس کمیته داوران فدراسیون جودو محمد علی عزیزی به خوبی بر قضاوت داوران نظارت داشت و داوری ها نیز بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار