همراه اول
8. خرداد 1395 - 9:02   |   کد مطلب: 27329
از سوی اعضای هیئت تکواندو همدان راضیه خدابنده لو به عنوان سرپرست نایب رئیس هیت تکواندو این استان انتخاب گردید.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش، عصردیروز  با حضور جمع کثیری از جامعه تکواندو همدان و جمعی از مسئولین ورزشی این استان مراسم تکریم و معارفه سرپرست نایب رئیس هیئت تکواندو همدان در محل سالن اجتماعات اداره کل تربیت بدنی برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه از زحمات  سرکارخانم مریم مردای تقدیر و سرکارخانم راضیه خدابنده لو به عنوان سرپرست نایب رئیس این هیئت انتخاب گردید.
خدابنده لو در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، ضمن تقدیر از تلاش های بسیار خوب خانم مرادی در دوران تصدی این مسئولیت، اظهارداشت: امیدآن می رود تا باهمکاری خانواده بزرگ ورزش استان هر ورز بیش از پیش شاهد طی کردن پله های پیشرفت برای ورزش همدان به ویژه در حوزه تکواندو باشیم.
نایب رئیس هیئت تکواندو همدان افزود: قطعا در دوران تصدی این مسئولیت از تجربیات خوب سرکار خانم مرادی نیز استفاده خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تا رسیدن به جایگاه واقعی تکواندو همدان فاصله زیادی داریم، تصریح کرد: از مهمترین برنامه های بنده توجه بیش از پیش به قشر پایه است.
خدابنده لو عنوان کرد: اگر بتوانیم با برگزاری کلاس های مستمر استعداد یابی قشر پایه ی این ورزش پر طرف دار در استان را تقویت و شناسایی نماییم، قطعا آینده تکواندو همدان درخشان تر از زمان حال خواهد بود.
نایب رئیس هیئت تکواندو همدان اظهارکرد: یکی دیگر از مهم ترین برنامه ها در آینده توجه بیش از پیش به بانوان ورزشکار فعال در این حوزه است.
وی با اشاره به برخی از برنامه های خود در این حوزه، گفت: باوجود استعدادهای بسیار خوبی که در بین بانوان تکواندو کارهمدانی وجود دارد، آینده این حوزه از ورزش همدان نیز روشن بوده و حتی این عزیزان توانایی درخشش در قله های جهانی را نیز دارند.
خدابنده لو در پایان با تقدیر از اعضای هیئت تکواندو به منظور حضور در این مراسم، خاطرنشان کرد: امید آن می رود که با این همدلی و هم زبانی بتوانیم تکواندو همدان را نه تنها در سطح کشور، بلکه در سطح بین المللی نیز مطرح نماییم.
گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از نفرات برتر تکواندو استان همدان، هدیه ای به سرکار خانم زینعلیان تقدیم گردید، که وی با تمام فروتنی این هدیه را مجددا به خود ورزشکاران اهدا نمودند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار