همراه اول
13. ارديبهشت 1395 - 8:36   |   کد مطلب: 27141
نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: راه اندازی نخستین ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در شهرک الوند همدان با استقبال چشمگیر آنان همراه شد.

به گزارش همدان ورزش؛ مریم روحی افزود: این ایستگاه ورزش صبحگاهی روز گذشته با همکاری آموزش و پرورش استان همدان در مجموعه ورزشی الوند واقع در ابتدای شهرک الوند راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: در نخستین روز از فعالیت این ایستگاه ورزش صبحگاهی در شهرک الوند 200 بانوی ورزشکار حضور یافتند که در نوع خود در سطح استان کم نظیر بود.
وی یکی از دلایل استقبال چشمگیر بانوان از این ایستگاه ورزش صبحگاهی را محصور بودن فضا فعالیت آنان عنوان کرد و گفت: ورزش صبحگاهی بانوان داخل زمین فوتبال مجموعه برگزار می شود که با سکوهای تماشاگران پوشیده شده و در واقع ورزش بانوان در فضایی روباز اما محصور انجام می شود که مورد استقبال بسیار مناسب قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه ورزش صبحگاهی در دو بخش آقایان و بانوان است که طبق زمانبندی مشخص شده، آقایان از ساعت شش صبح الی هفت صبح و بانوان از ساعت هفت صبح الی هشت صبح فعالیت روزانه خواهند داشت.
روحی یادآور شد: در آیین افتتاح نخستین ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در شهرک الوند که مصادف با روز معلم برگزار شد، شعرباف سردفتر امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، دبیر هیئت و مشاور عالی حضور داشتند.
گفتنی است؛ سردفتر نماینده مردم همدان و فامنین قول هرگونه حمایت در توسعه و گسترش ورزش همگانی را داد و تاکید کرد: ترویج و توسعه ورزش همگانی یکی از موارد مورد توجه امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی است.
بانوان حاضر در این برنامه نیز خواستار تجهیزات ورزشی در محیط  محصور شدند و اظهار کردند: باوجود اینکه در پارک شهرک الوند تجهیزات ورزشی نصب شده است اما اغلب بانوان تمایل به ورزش در فضای اختصاصی بانوان دارند و کمتر از این دستگاه های ورزشی استفاده می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار