همراه اول
31. فروردين 1395 - 13:06   |   کد مطلب: 27079
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان خبر داد:
ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه آماده دریافت کمکهای مردمی
ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه آماده دریافت کمکهای مردمی
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت، با ایجاد شماره حساب در بانک مهر اقتصاد و ستادی در میدان امام خمینی (ره) آماده پذیرش کمکهای مالی و اجناسی مردم به جبهه مقاومت است.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار ما ؛ با اشاره به توطئه هایی که دشمنان ایران اسلامی از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی برای سست کردن آن کشیدند اظهار کرد: استکبار جهانی با وقوع انقلاب اسلامی منافعش در ایران را از دست داد و در این راستا بلافاصله شروع به برخورد با انقلاب نوپای حضرت امام (ره) کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، تصریح کرد: دشمنان برای اینکه بتوانند نظام را از مسیر و صراط مستقیم بیرون ببرند ابتدا از طریق احزاب و گروه ها شروع به انجام این کار کردند که با هدایت های حضرت امام (ره) موفق نشدند به همین علت جنگ تحمیلی را شروع کردند که به لطف خداوند با حضور گسترده مردم و پشتیبانی از دفاع مقدس این توطئه بزرگ که می رفت کشور ایران را منحل کند با هدایت امام (ره) خنثی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: آن راهی که حضرت امام (ره) طراحی کردند برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی کماکان ادامه دارد و اهداف بزرگی را حضرت امام (ره)  برای انقلاب اسلامی تعریف کردند که متضاد با منافع استکبار جهانی است.

 

سردار مجیدی افزود: لذا دشمن و استکبار جهانی که سرکرده آمریکا و اسرائیل هستند، همیشه این دشمنی را با نظام جمهوری اسلامی خواهند داشت مگر اینکه نظام جمهوری اسلامی از آن اهداف و آرمان های بزرگ خودش دست بردارد که ما 250 هزار شهید در طول انقلاب اسلامی دادیم که این نظام و آرمان ها باقی بماند و لذا درگیری حق و باطل مرتبا ادامه دارد.

 

 وی با اشاره به ناامنی هایی که استکبار در منطقه خاورمیانه ایجاد کرده است گفت: یکی از اهدافی را که دشمن برای حضورش در منطقه خاورمیانه طراحی کرده است،  در راستای برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ضمن اشاره به حدیثی از امام علی (ع) اظهار کرد: ذلیل آن ملتی است که در خاک خودش با دشمن درگیر بشود و لذا با  تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری  ما با دشمن در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور درگیر شدیم.

 

مردم ایران جهت حفظ آرمان های انقلاب از جان و مال مایه می گذارند

وی تصریح کرد: لذا برای برهم زدن این سناریویی که دشمن چیده که جنگ های نیابتی را در کشور ایران انجام بدهد توانستیم مرزهای خودمان را در نقاط دیگر از کشورهای دیگر ایجاد کنیم و امروز اگر در عراق یا در سوریه جنگی است،  این یک جنگ آرمانی است که بین ما و استکبار جهانی اتفاق افتاده است.

 

سردار مجیدی با اشاره به 8 شهیدی که ازاستان همدان به عنوان مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی شده است بیان کرد: ما در راستای حفظ آرمانهایمان هزینه های بالایی را پرداخت کردیم و مردم ما دو وظیفه دارند یکی آنکه با اموالشان در این جهاد شرکت کنند و دیگری با جان و انفوس وارد این دفاع همه جانبه شوند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان،  تصریح کرد: آن چیزی که امروز اولویت دارد برای پشتیبانی از جبهه مقاومت کمک های مردمی است که بتواند این جبهه را درراستای اهداف خودش هدایت کند.

 

کمک های مردمی در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بوده است

وی با اشاره به اینکه کمک های مردمی در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بوده است بیان کرد: در دوران دفاع مقدس که امکانات جهت حضور همه مردم در جبهه ها فراهم نشد، بیشتر مردم در پشتیبانی های دفاع مقدس شرکت داشتند و شاید این در تاریخ اعتقادی ما هم باشد که در اینجا می توان به داستان حضرت یوسف (ع) و آن خانمی که برای خرید حضرت یوسف(ع)  با یک دوک نخ ریسی در بازار برده فروشان رفته بود و وقتی به آن می گویند قیمت حضرت یوسف خیلی بیشتر از اینهاست و او می گوید می خواهم اسمم در لیست خریدارهای حضرت یوسف(ع) باشد، اشاره کرد.

 

سردار مجیدی خاطر نشان کرد :در این راستا شاید برای خیلی ها زمینه حضور در جبهه مقاومت فراهم نشود و ما داریم این ظرفیت را فراهم می کنیم که مردم با کمک های مالی آن وظیفه و رسالت خودشان را در جبهه مقاومت انجام دهند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، افزود: در جهت جمع آوری کمک های مالی حدود یک سالی است که پیگیری هایی به لطف خداوند انجام دادیم کمک های بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم که به شکل های مختلف دارد اتفاق می افتد و انتظار داریم که مردم توجه بیشتری در این راستا داشته باشند.

 

وی ادامه داد: برای اینکه کار را آسان کنیم برای مشارکت های مردمی یک شماره حساب در بانک مهر اقتصاد با شماره 22222222 ایجاد کردیم که مردم می توانند کمک های خودشان را از طروق نقدی در سراسر کشور واریز کنند تا ما بتوانیم کمک های نقدی عزیزان را در راستای جبهه مقاومت هزینه کنیم.

 

کمک های مردم به جبهه مقاومت نشان از بینش و بصیرت آنان دارد

سردار مجیدی افزود: در خصوص جمع آوری کمک های مالی و اجناسی همان ستادی که در دفاع مقدس در میدان امام (ره)  داشتیم فعال گردیده است و مردم می توانند کمک های مالی خود را مانند:  پتو، البسه، تنقلات و مواردی که فاسد شدنی نباشد توسط این ستاد و در تمام پایگاه ها و حوزه های مقاومت در سرتاسر استان به جبهه های مقاومت برسانند.

 

وی  با اشاره به کارهایی که تاکنون برای کمک به جبهه های مقاومت انجام شده است گفت: به لطف خداوند تا به امروز حدود 9 مرحله کمک های اجناس مردم را جمع بندی و ارسال کردیم که در جبهه سوریه که بسیار اثرگذار و لذت بخش بود و بروشورهایی که در آنها گذاشته و در آن نوشته بودیم کمک های مردمی، مردم همدان که بسیار اثرگذار بود.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، به برپایی مراسمات گلریزان برای کمک به جبهه های مقاومت اشاره کرد و گفت: یک کار دیگر که در بعضی از شهرستان ها انجام دادیم مراسماتی به عنوان مراسمات گلریزان جهت پشتیبانی از جبهه مقاومت بود که دو مرحله در شهرستان همدان، یک مرحله در شهرستان ملایر، یک مرحله در شهرستان بهار و یک مرحله در شهرستان قهاوند که مردم بسیار کمک های خوبی را انجام دادند.

 

وی افزود: دراین جلسات ما شاهد بودیم که خواهران محترمی حضور داشتند که یک سری  طلا و جواهرات را تقدیم جبهه مقاومت و این میسر نمی شود و این نشان دهنده بینش و بصیرت مردم در این زمینه است و ما انتظار داریم که مردم حمایتهای لازم را داشته باشند که ما بتوانیم کمک های مالی آنان را به جبهه مقاومت برسانیم.

 

سردار مجیدی، حضور فیزیکی را از دیگر کمک ها به جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: ما حضور فیزیکی را در دو سطح راهبردی و تاکنیکی برای کارهای مستشاری در کشور سوریه پیگیری می کنیم که این کار از طریق تیپ 32 انصار الحسین (ع) انجام می گیرد و افرادی که مایلند به جبهه مقاومت اعزام شوند باید از طریق گردان های امام حسین(ع) که در تمام شهرستان ها است، حضور پیدا کنند و  سازمان دهی و آموزش های مورد نیاز را ببینند و از طریق تیپ 32 انصارالحسین اعزام شوند.

 

وی تصریح کرد: لذا راه باز است بعد از این شهدای مدافع حرم که در استان داشتیم، یک انگیزه بسیار بالایی در بین مردم ایجاد شده است و هر روز بخشی از وقت ما جهت پاسخگویی به  افرادی هست که قصد اعزام به جبهه مقاومت را دارند.

صبح الوند 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار