همراه اول
16. فروردين 1395 - 9:32   |   کد مطلب: 26953
ایجاد سوله های ورزشی از بزرگترین پروژه های بسیج سازندگی / محرومیت زدایی هدف اصلی طرح ها
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان داشت : با توجه به مشکلات جوانان امروز ما در زمینه عدم امکانات ورزشی، ایجاد سوله های ورزشی می تواند در پر کردن خلا جوانان نقش بسزایی داشته باشد .

سرهنگ پاسدار شهرام صادقی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی حمایت از طرح های کوچک زودبازده و مشاغل خانگی را در قالب اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات رهبری وظیفه‌ی همه‌ی ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تأثیر از سوی دشمن، حفظ کنیم و نگه داریم؛ این یکی از اقتضائات «اقتصاد مقاومتی» است که مطرح شده است . در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم، مقاوم بودن اقتصاد است. اقتصاد باید مقاوم باشد؛ باید بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه‌ی دشمن قرار بگیرد، مقاومت کند.

صادقی با بیان اینکه بالاخره اقتصاد مقاومتى معنایش این است که ما یک اقتصادى داشته باشیم که هم روند رو به رشد اقتصادى در کشور محفوظ بماند، هم آسیب‌‌پذیرى‌‌اش کاهش پیدا کند افزود : وظیفه هر کدام از ما است که بعنوان مصرف کننده از اسراف و زیاده‌‌روى، در تمام بخش ها و زندگی شخصی خود دوری کنیم .

و بعنوان  تولید کننده باید واحدهاى کوچک و متوسط را فعال کنیم. البته خوشبختانه واحدهاى بزرگ ما فعالند، خوبند و سوددهى‌‌شان هم خوب است، کارشان هم خوب است، اشتغالشان هم خوب است اما واحدهای کوچک را باید پشتیبانی کنیم که تاثیر خود را در زندگی مردم بگذارند .

صادقی با اشاره به نقش بسیج سازندگی در ورزش اظهار داشت : عمده ترین فعالیت های ما در بخش ورزشی ایجاد سوله های ورزشی بزرگ چه در سطح استان و چه شهرستانها میباشد ، ایجاد این سوله های ورزشی که در اکثر موارد رایگان در اختیار جوانان قرار می گیرد و یا با شهریه ای بسیار پایین جوانان روستاها و شهرستانها می توانند در سانس های متفاوت ازظرفیت این سالن ها استفاده کنند .

وی تصریح کرد : بیش از 50 درصد سوله‌های ورزشی در روستاهای همدان احداث شده است و این 16 سوله ورزشی نیز به طور پراکنده در شهر قهاوند و شهرستان‌های، ملایر، اسدآباد، بهار، فامنین، نهاوند، تویسرکان و کبودراهنگ قرار دارد.

صادقی در پایان خاطر نشان کرد :  با توجه به مشکلات جوانان امروز ما در زمینه عدم امکانات ورزشی، وجود این سالن‌ها مورد نیاز بود و سالن‌های صالحین می‌تواند قسمتی از این خلأ را پر کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار