همراه اول
14. بهمن 1394 - 9:54   |   کد مطلب: 26376
پدر نیمار سران بارسلونا را تهدید کرد
پدر و مدیر برنامه های ستاره برزیلی بارسلونا سران باشگاه را تهدید کرد.

 به گزارش همدان ورزش به نقل از EFE، نیمار، ستاره برزیلی آبی‌اناری ها روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. این بازیکن برزیلی روز گذشته در دادگاه حاضر شد تا پاسخگوی اتهامات وارد شده درباره فرار مالیاتی باشد.

 

نیمار به همراه پدرش که مدیر برنامه های او به شمار می آید، در جلسه یک ساعت و نیمه دادگاه خوسه دی لاماتا حضور یافت تا به شک و شبهه هایی که در این زمینه وجود دارند پاسخ دهند.

 

هرچند ستاره برزیلی بارسلونا بعد از این جلسه‌ای که برگزار شد حاضر به حرف زدن نشد اما پدر او با رسانه ها صحبت کرد و درباره چرایی تمدید نکردن قرارداد پسرش با بارسلونا و همچنین پیشنهاد رئال مادرید سخن به میان آورد.

 

مدیر برنامه های نیمار ابتدا درباره این سوال که چرا پسرش تاکنون قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده است به صحبت پرداخت و گفت: تا زمانی که چنین مشکلاتی حل نشود، نمی توانیم به موضوع تمدید قرارداد فکر کنیم. ابتدا باید این مشکلات مالیاتی حل شود، بعد از آن به دنبال تمدید کردن قرارداد باشیم. بسیار ناراحت هستیم که نمی توانیم کاری در این زمینه انجام دهیم.

 

او ادامه داد: نیمار و من هیچ‌گونه اشتباه و گناهی نداشتیم و نباید این‌گونه مجازات شویم. همه تلاش خود را به کار گرفتم تا پسرم در تیمی که آرزوی حضور در آن را داشت،‌ بازی کند. او به من گفت که تنها می خواهد به بارسلونا برود و من هم زمینه را برای چنین انتقالی مهیا کرد.

 

نیمار در سال 2013 رسما به بارسلونا پیوست و تا سال 2017 با این تیم قرارداد دارد. او در فصل جاری بازی های درخشانی را برای آبی اناری ها به نمایش گذاشته و از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. با این حال هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و شایعات زیادی درباره جدایی او از بارسلونا به گوش می رسد.

 

رسانه های اسپانیایی در این چند روز اخیر نوشتند سران باشگاه رئال مادرید مذاکرات خود را با نیمار شروع کردند و حاضر هستند برای جذب این بازیکن برزیلی 190 میلیون یورو که رقم فسخ قرارداد او است را پرداخت کنند.

 

پدر نیمار در واکنش به این پیشنهاد رئال مادرید گفت: همه آنچه که در خبرها آمده دروغ است. رئال هیچ پیشنهادی به ما نداده و مذاکراتی در این زمینه نداشتیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار