همراه اول
23. شهريور 1394 - 21:18   |   کد مطلب: 25178
داشتن روحیه ای شاد قبل از مسابقات باعث پیشرفت در رقابت می شود؛
عضو تیم شنا و واترپلو استان: کسب عناوین بین المللی برای کشورم ایران مهم ترین هدف من است
عضو تیم شنا و واترپلو استان با تاکید بر داشتن روحیه ای مثبت قبل از انجام هر مسابقه، گفت: کسب عناوین بین المللی برای کشورم ایران مهم ترین هدف من است.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش، عرفان طراقیه ورزش شنا را از دوران نوجوانی آغاز کرده است.وی متولد دیار تاریخ و تمدن ایران ، یعنی کهن شهر همدان است.

به گفته او ورزش در زندگیش جایگاه خاصی دارد به ویژه هنگامی که در مسابقات ملی شرکت می کند تمام فکر و ذهنش را ورزش و کسب عناوین قهرمانی معطوف می کند.

این ورزشکار خوش آتیه همدانی در دو رشته شنا و واترپلو فعالیت دارد که در هر دوی آنها توانسته است موفقیت های زیادی را نیز کسب نماید.

خبرنگار همدان ورزش، با این مقدمه کوتاه به سرغ عرفان طراقیه رفت و با وی گفتگویی کوتاه را انجام دادف که در ادامه آن را می خوانید.

وی در ابتدا با تقدیر از حمایت های خوب مسئولین ورزش استان، گفت: قطعا حمایت های خوب این عزیزان در کنار حمایت های موثر و بی بدیل خانواده مهم ترین نقش را در کسب عناوین قهرمانی من داشته است.

این ورزشکار همدانی افزود: مهم ترین اصل در پیشرفت ورزشی بعد از توکل بر خدا و انجام تمرینات منظم، قطعا حمایت های بیرونی از یک ورزشکار است.

طراقیه عنوان کرد: یکی از مهمترین اصول پیشرفت در ورزش درکنار موارد ذکر شده، داشتن روحیه ای بالا به منظور کسب جایگاه نخست هر مسابقه ای است.

وی ابراز کرد: اگر بتوانیم در ابتدای هر مسابقه خود را از همه آنچه که مربوط به مسائل خارج از ورزش است جدا نماییم قطعا می توانیم در رقابت های خود بسیار موفق ظاهر شویم.

این ورزشکار همدانی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر هدف گذاری مثبت در ورزش، عنوان داشت: مهم ترین هدف ورزشی بنده کسب عناوین بین المللی برای ایران عزیز است.

طراقیه تصریح کرد: با انجام تمرینات منظم زیر نظر مربیان خود در تلاش هستم تا بتوانم برای استان و کشورم افتخارات بیشتری را کسب نمایم.

وی اضافه کرد: نخستین فایده کسب یک قهرمانی توسط ورزشکار قطعا سربلندی برای کشورش در بین مابقی رقبا خواهد بود.

این شناگر همدانی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن می رود تا با پیگری های بیشتر مسئولین ورزش استان بتوانیم جایگاه ورزش های آبی را در سطح ملی و بین المللی بیش از پیش بالا ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار