همراه اول
23. مهر 1396 - 7:36   |   کد مطلب: 24850
بادام چگونه می تواند از میگرن جلوگیری کند؟
استفاده از مکمل های تغذیه ای و درمان های جایگزین برای جلوگیری از میگرن بسیار شایع شده است.

بادام چگونه می تواند از میگرن جلوگیری کند؟

استفاده از مکمل های تغذیه ای و درمان های جایگزین برای جلوگیری از میگرن بسیار شایع شده است. یکی از مکمل های تغذیه ای ریبوفلاوین – ویتامین B است که در غذاهایی مانند بادام، اسفناج، قارچ ها و غلات کامل یافت می شود. بیایید نگاهی دقیق تر به ریبوفلاوین بیاندازیم، و اینکه چه نقشی در پاتوژنز میگرن ایفا می کند. و اینکه چرا باید از آن برای پیشگیری از میگرن استفاده کنید.

ریبوفلاوین چه نقشی در میگرن ایفا می کند؟

میتوکوندری ها نیروگاه های سلول ها هستند. کار آنها سوخت رسانی به واکنش متابولیک مورد نیاز برای حفظ ساختار و عملکرد سلول است. در میگرن، برخی دانشمندان اینگونه نظریه پردازی می کنند که نقص میتوکندری ممکن است آستانه حملات میگرن را کاهش دهد. این امر موجب می شود مغز بیش از حد به محرک های میگرن پاسخگو باشد.

آیا ریبوفلاوین موثر است؟

راهنمای پیشگیری از میگرن، انجمن نورولوژی آمریکا ریبوفلاوین را به عنوان داروی سطح B لیست کرده است، این یعنی ممکن است از میگرن پیشگیری کند. اما استفاده از ریبوفلاوین برای پیشگیری از میگرن در دو تحقیق کوچک مورد بررسی قرار گرفته است. در هر دو تحقیق محققان تاثیر ریبوفلاوین در کاهش حملات میگرنی را مشاهده کردند.

همه اینها به چه معناست؟

ریبوفلاوین قطعا می تواند یک انتخاب معقول برای پیشگیری از میگرن باشد. تحقیقات جامع تر که ریبوفلاوین را با درمان های معمول میگرن مقایسه کند می تواند بسیار کمک کننده باشد. این را همیشه به خاطر داشته باشید: قبل از استفاده ی هر نوع مکملتغذیه ای ابتدا پزشک خود را در جریان قرار دهید.
کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار