همراه اول
2. شهريور 1394 - 10:39   |   کد مطلب: 24789
معاون امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان؛
ده هزار قفل وام ازدواج، منتظر کلید طلایی دولت تدبیر در سفر به همدان
ده هزار قفل وام ازدواج، منتظر کلید طلایی دولت تدبیر در سفر به همدان
معاون امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان همدان گفت: اجرای چندین طرح بزرگ و حل مشکل وام ازدواج در استان را به عنوان درخواست‌هایی در سفر ریاست جمهوری ارائه داده‌ایم.

اسدالله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت :با توجه به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه در حوزه جوانان درخواست‌هایی داریم که به استانداری ارائه شده است.
وی اصلی‌ترین مشکل جوانان همدان را بیکاری دانست و بیان داشت: در این سفر انتظار نگاه ویژه مسئولان را به حوزه جوانان همدان داریم که با اختصاص اعتبار ویژه به پروژه‌های بزرگ و راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی مشکل بیکاری تا حدودی حل می‌شود.
ربانی‌مهر ادامه داد: استاندار در حال حاضر در بحث ایجاد اشتغال در استان توجه ویژه‌ دارد و اولویت اول استان را نیز اشتغال قرار داده است.
وی اختصاص اعتبار ویژه به اشتغالزایی در استان را در حل مشکل بیکاری موثر بر شمرد و افزود: با اختصاص اعتبار به پروژه‌های ناتمام و تکمیل طرح‌ها و ایجاد اشتغال تا حدودی مشکل اشتغال در استان حل می‌شود.
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: ازدواج یکی دیگر از مشکلات حوزه جوانان است که با ارائه درخواست‌های مالی به کمیته تخصصی فرهنگی و اجتماعی استانداری در این رابطه امیدواریم این موضوعات در سفر رییس جمهور و هیئت همراه مورد بررسی قرار گیرد.
وی به بحث تامین اعتبار در برنامه‌های حوزه ازدواج اشاره کرد و گفت: اجرای چندین طرح بزرگ و حل مشکل وام ازدواج در استان را به عنوان درخواست‌هایی در سفر ریاست جمهوری ارائه داده‌ایم.
ربانی‌مهر خاطر‌نشان کرد: هم اکنون 10 هزار زوج همدانی در نوبت درخواست وام ازدواج قرار دارند که در صورت تأمین اعتبار لازم این مشکل برطرف خواهد شد.
وی کمک به طرح‌های سازمان‌های مردم‌نهاد را از دیگر درخواست‌ها در سفر ریاست جمهوری دانست و بیان کرد: تاکنون 85 طرح از سازمان‌های مردم‌نهاد جمع‌‌آوری شده است اما به دلیل مشکل اعتباری قابلیت اجرا نداریم.
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان همدان افزود: مهمترین مشکلات در این بخش مشکلات اعتباری و مالی است که نیاز‌ها را در قالب درخواست‌هایی ارائه دادیم.
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار