همراه اول
17. مرداد 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 24588
هوای تیم ملی جودو بهاری شد / جودوکاران شهرستان بهار به عضویت تیم ملی درآمدند
برای چندمین سال پیاپی تیم ملی کاتای جودوشاهد حضور جودو کاران شهرستان بهار است ، که در مسابقات جهانی نیز از نفرات اصلی کسب مدال برای جمهوری اسلامی می باشند.

به گزارش همدان ورزش ؛در مسابقات درون اردویی کاتای جودوی تیم ملی جمهوری اسلامی چهار جودو کار از شهرستان بهار (حسن نجفی – علی کریمی – فتح اله وزیری – حمید رضا کریمی ) برای شرکت در مسابقات جهانی به عضویت تیم ملی در آمدند.

برای چندمین سال پیاپی تیم ملی کاتای جودوی شاهد  حضور این قهرمانان میباشد که در مسابقات جهانی نیز از نفرات اصلی کسب مدال برای جمهوری اسلامی  می باشند.

  آوردگاه هلند در شهریور ماه سال جاری شاهد حضور ودرخشش کاتاروهای تیم ملی  خواهد بود  همچنان  تبم ملی در اعزام های خود هوای بهاری دارد وان شاا.. سکو های جهانی نیز مزین به شکوفه های  بهاری می گردد.

قهرمانی کاتای بسیجی در مسابقات جودوسراسری کشور 

به گزارش همدان ورزش؛ مسابقات جودو بسیج کل کشور در روز پنج شنبه  مورخ 15/5/94 در محل سالن شهید افراسیابی برگزار گردید. در این مسابقات که از سراسرکشور جودوکار شرکت کرده بود تیم شهرستان بهار که به نمایندگی استان همدان در این مسابقات شرکت کرده بود با 4 مدال طلا به مقام اول جام سرداران شهید بسیج دست یافت

ابوالفضل مرادی مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان بهار، وجود پایگاه قهرمانی جودوی بسیج در شهرستان را از عوامل اصلی این موفقیت عنوان کرد وگفت در صورت تجهیز این پایگاه می توان به مدال های المپیک نیز دست یافت  .

انتهای پیام/ 

قهرمانی کاتای بسیجی در مسابقات جودوسراسری بسیج
قهرمانی کاتای بسیجی در مسابقات جودوسراسری بسیج
قهرمانی کاتای بسیجی در مسابقات جودوسراسری بسیج

دیدگاه شما

آخرین اخبار