همراه اول
24. ارديبهشت 1394 - 10:19   |   کد مطلب: 23626
علی دایی: خیرین به ساخت مجموعه‌های ورزشی هم روی آورند
علی دایی بر لزوم فرهنگ‌سازی برای جذب خیرین ورزشی تاکید کرد.

علی دایی در حاشیه مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان، در جمع خبرنگاران گفت: قطعاً همه جوامع برای پیشرفت، نیازمند داشتن فضای آموزشی مناسب هستند، ولی در ایران مشکل کمبود فضای آموزشی وجود دارد و دولت به تنهایی نمی‌تواند این کار مهم را انجام دهد، لذا خیرین به کمک دولت آمده‌اند و در تمام استان‌ها شاهد مدرسه‌سازی گسترده آن‌ها بوده‌ایم. این اقدام اجر زیادی در پیشگاه خداوند دارد و قطعاً سعادت دنیوی و اخروی نصیب مدرسه‌سازان می‌شود.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز به فکر جامعه آینده مملکت هستند و با دیدی یکسان نسبت به فرزندان جامعه، برای این مهم اقدام کرده‌اند. آن‌ها همه دانش‌آموزان را فرزند خود دانسته و شرایطی را فراهم می‌کنند که در کمال آرامش درس خوانده و در آینده موفق باشند.

کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی، خاطرنشان کرد: در امر ورزش نیز خیرین ورزشی باید به این مهم توجه کنند چرا که ورزش و تحصیل در کنار یکدیگر می‌تواند مثمرثمر باشد. کسی که درس می‌خواند بهتر می‌تواند تصمیم‌گیری کند لذا در این راستا فرهنگ‌سازی بسیار مهم است. همان‌گونه که در امر مدرسه‌سازی به خوبی فرهنگ‌سازی شده و مردم به این مقوله روی آورده‌اند، می‌توان این اقدام را در زمینه ورزش نیز انجام داد چرا که مطمئناً در جامعه سالم، راحت‌تر می‌توان درس خواند و در جامعه‌ای که سالم باشد، مسائل آموزشی نیز به طور مطلوب پیاده خواهد شد.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ

دیدگاه شما

آخرین اخبار