همراه اول
5. ارديبهشت 1394 - 10:29   |   کد مطلب: 23393
پاس همدان رقابت صعود به ليگ برتر را به هفته آخر كشاند
تيم فوتبال پاس همدان با كسب پيروزي در برابر تيم پارسه تهران همچنان در صف مدعيان صعود به ليگ برتر باقي ماند.

به گزارش همدان ورزش؛در اين مسابقه كه از ساعت 16:45 در ورزشگاه نوبنياد تهران و با قضاوت عليرضا فغاني برگزار شد، تيم فوتبال پاس همدان با تك گل دقيقه 43 مهدي محمدي موفق شد بر تيم پارسه تهران غلبه نمايد كه با اين پيروزي پاس توانست شمار امتيازات خود را به عدد 36 برساند و پارسه نيز در امتياز 33 باقي ماند تا از كورس رقابت براي صعود به ليگ برتر در هفته پاياني جا بماند.

 

در ساير ديدارها؛ تيم نفت در آبادان با پذيرش شكست در برابر راهيان كرمانشاه، 33 امتيازي ماند تا از كورس رقابت براي صعود به ليگ برتر جا بماند. اما تيم سياه‌جامگان در سيرجان موفق شد با يك گل از سد تيم گل گهر بگذرد و 38 امتيازي شده و به صدر جدول تكيه بزند.

 

مس رفسنجان نيز كه اين هفته به سبب عدم برگزاري ديدارهاي نيم فصل دوم تيم اتكا، با استراحت مواجه بود در امتياز 36 باقي ماند تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پاس در رده دوم تكيه بزند.

 

در پايان رقابتهاي اين هفته؛ سياه جامگان با 38 امتياز و تفاضل گل +10، مس رفسنجان با 36 امتياز و تفاضل گل +8، پاس همدان با 36 امتياز و تفاضل گل +6، نفت آبادان با 33 امتياز و تفاضل گل +7 و پارسه تهران با 33 امتياز و تفاضل گل +4 در رده هاي اول تا پنجم گروه ب ليگ آزادگان قرار گرفتند.

 

با نتايج كسب شده در اين هفته هرچند قدري معادلات ساده تر شد و تا حدودي مي‌توان گفت كه دو تيم از مدعيان اين گروه براي صعود به ليگ برتر از گردونه خارج شدند، اما حساسيت در هفته پاياني همچنان در حد بالا وجود خواهد داشت و سه تيم صدر جدول رقابت سختي را براي راهيابي به ليگ برتر خواهند داشت.

 

در هفته پاياني ديدار تيم‌هاي پاس همدان و فولاد يزد، سايه‌جامگان و داماش گيلان، مس رفسنجان و پارسه تهران سرنوشت تيم‌هاي صعود كننده به صورت مسقيم و راه‌يافته به ديدار پلي‌آف در گروه ب ليگ دسته اول را مشخص خواهد كرد، هرچند در شرايطي خاص نفت آبادان و حتي پارسه تهران نيز از شانس صعود به ديدار پلي‌آف برخوردار هستند.

 

همدان فوتبال 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار