همراه اول
2. ارديبهشت 1394 - 22:30   |   کد مطلب: 23371
دبیر فدراسیون دوومیدانی می‌گوید گزینه سرپرستی فدراسیون دوومیدانی نیست و با اعلام سرپرست جدید امور را به دیگران واگذار کرده و از این فدراسیون می‌رود.

به گزارش همدان ورزش؛ حسین رشیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر؛ در پاسخ به این پرسش که آیا شما هم یکی از گزینه های سرپرستی فدراسیون دوومیدانی هستید؟، گفت: من گزینه سرپرستی نیستم و آن قدر مشغله کاری دارم که تمام تمرکزم روی درست انجام دادن تقویم ورزشی سال 94 است. نه تنها سرپرست نمی‌شوم بلکه کارها را نیز به دیگران می‌سپارم و می‌روم چرا که نیروهای پرانرزی و توانمند زیادی هستند که می‌توانند به این رشته کمک کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های دوومیدانی در شش ماهه اول سال تصریح کرد: تیم نوجونان تا هفته آینده به مسابقات قهرمانی آسیا قطر اعزام می‌شود. ما طبق برنامه بخشی از رقابتهای قهرمانی کشور را برگزار کردیم و تیم ملی نیز توسط اعضای کمیته فنی انتخاب شد. مسابقات طبق برنامه ریزی انجام می شود و هیچ خللی در آن ایجاد نمی‌شود.

دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد حق امضا در فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: در امور اجرایی و برگزاری مسابقات حق امضا دارم ولی در امور مالی نه. چرا که مسئولیت امور مالی فدراسیون به عهده رئیس است و در نبود وی، کسی حق امضا ندارد. برای حل مشکل پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون نیز تلاش‌ها انجام شده تا پرداخت‌ها به موقع انجام شود و امیدواریم سرپرست فدراسیون هر چه سریعتر انتخاب شود.

وی با اشاره به شرایط ورزشکاران رشته دوومیدانی به خصوص احسان حدادی عنوان کرد: به نظرم برای شرایط ورزشکاران خاصی همچون احسان حدادی باید نشست مشترکی بین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی برگزار شود و نباید بگذاریم شرایط برای حدادی سخت شود و سپس بحران را مدیریت کنیم.

رشیدیان در خصوص عدم انتخاب سرپرست دوومیدانی توسط وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: شاید به خاطر اهمیت دوومیدانی و تفاوت این فدراسیون با سایر فدراسیون‌ها باشد. رشته دوومیدانی ماده‌های زیادی دارد که هر کدام برای خودش مثل یک فدراسیون است. بدون شک فرد مورد نظر وزارت ورزش با توجه به همه این موارد انتخاب می‌شود و مدیری توانمند و فنی و آشنا به امور فدراسیون دوومیدانی خواهد بود.

استعفای داوری کاملا شخصی بود
دبیر فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی استعفای داوری از فدراسیون دوومیدانی چه بود؟، گفت: این استعفا کاملا یک تصمیم شخصی بود. ایشان می توانست یک سال دیگر هم در فدراسیون باشد و بر اساس برنامه ریزی هایش خودش مایل بود که از  مجموعه فدراسیون دوومیدانی جدا شود.

وی در خصوص وضعیت دبیری خود در فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: حکم دبیری فدراسیون نیز تا پایان دوره ریاست رئیس اعتبار دارد. البته با انتخاب سرپرست دبیر یک فدراسیون می‌تواند استعفا دهد و از مجموعه خارج شود.

رشیدیان در پایان درباره امضا پای حکم قهرمانی نونهالان به جای رئیس فدراسیون گفت: احکام از قبل چاپ شده بود. قبول دارم که باید نام رئیس فدراسیون خط می‌خورد ولی هدف‌مان تنها ارائه حکم به هرمانان مسابقه به علت ایجاد انگیزه برای آنها بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار