همراه اول
20. فروردين 1394 - 10:31   |   کد مطلب: 23179
مسعود جوکار: به اهتزاز درآمدن پرچم ایران در آمریکا لذت دیگری دارد
نایب قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی کشتی آزاد بر این عقیده است که قهرمانی تیم ملی کشتی در جام جهانی آمریکا دور از دسترس نیست.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایسنا؛"مسعود مصطفی‌جوکار"  با اشاره به وضعیت تیم ملی کشتی آزاد قبل از اعزام به آمریکا افزود: در ورزش حرفه‌ای آسیب دیدگی اتفاقی طبیعی است. برخی از کشتی گیران در تمرینات آسیب دیدگی جزئی داشتند ضمن اینکه سرماخوردگی در میان نفرات تیم ملی شایع شده بود. امیدوارم سرماخوردگی و مصدومیت کشتی گیران در آمریکا تشدید نشود تا خادم بدون دغدغه به فکر قهرمانی باشد.

 

وی تاکید کرد: کسب عنوان قهرمانی در آمریکا دور از دست نیست. درصد بالایی از کارشناسان و بزرگان کشتی به نفرات اعزامی به جام جهانی امید دارند. نباید فراموش کنیم که به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان در خاک آمریکا که مدعی کسب عنوان قهرمانی است لذت دیگری خواهد داشت.

 

مربی تیم ملی درباره وضعیت برادر خود "میثم مصطفی‌جوکار" هم اعلام کرد: کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم کشورمان چند روز پیش در تمرینات از ناحیه گردن مصدوم شد. این مصدومیت خیلی او را اذیت کرد اما خادم چند روزی به او استراحت داد تا اینکه وضعیتش بهبود پیدا کرد.

 

وی در پایان بیان کرد: مصطفی‌جوکار با رقبای داخلی خود فاصله زیادی دارد و مثل بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی برای رسیدن به موفقیت مصمم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار