همراه اول
17. فروردين 1394 - 8:44   |   کد مطلب: 23132
همه مدیران ورزشی باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند
وزیر ورزش‌وجوانان در نخستین جلسه شورای معاونان سال 94 با تبریک سال نو، گفت: امیدوارم امسال بتوانیم به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و همدلی و همزبانی مردم با دولتی که برآمده از آرای آنهاست را بیش از پیش شاهد باشیم.
 محمود گودرزی با تأکید بر تحولات مثبت کشور که با تدبیر و درایت دولت یازدهم رقم زده شده است، افزود: مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند و وظیفه ما مسئولان کار و خدمت بیشتر به آنهاست و من توقع دارم تمامی معاونت‌ها و همکاران ستادی و استانی هم کیفی و هم کمی برای پیشبرد مسائل و برنامه‌های وزارت ورزش وجوانان وقت بگذارند. به گزارش ایسنا، وزیر ورزش‌وجوانان گفت: امسال ما قبل المپیک هستیم و برنامه‌ریزی و فعالیت ما باید کسب بیشترین سهمیه و حضور مقتدرانه در عرصه مهم و پر اعتبار المپیک باشد. وی از همه معاونان، مدیران کل ستادی، استانی و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی خواست که حتماً اصل پاسخگویی و شفافیت را برای رسانه‌ها رعایت کنند. 
گودرزی افزود: به نظر من هر زمان که پاسخگو بوده‌ایم، حواشی ورزش کمتر شده است. خوشبختانه غالب رسانه‌های حوزه جوان و ورزش علاقه‌مند به نظام و کشور و نگهبان حقوق مردم و منتقد منصف و آگاه مدیران و مسئولان هستند و امیدوارم این نگاه حرفه‌ای در سال جدید هم ادامه داشته باشد. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار