همراه اول
10. فروردين 1394 - 12:18   |   کد مطلب: 23108
رمز موفقیت کشور در سال94 عمل به رهنمود های رهبری است/ رهبری با انتخاب شعار سال راه را برای همه افراد مشخص کردند
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان با اشاره به انتخاب حکیمانه رهبر معظم انقلاب(حفظ الله) در نام گذاری سال 94 گفت: ایشان با انتخاب شعار سال راه را برای همه افراد مشخص کردند.

مهدی بابایی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: شعارهایی که در ابتدای هرسال توسط مقام معظم رهبری (حفظه الله) انتخاب می شود حلقه مفقوده ای است که در جامعه ما نیاز مبرمی به توجه و احیای آن احساس می شود.

وی تصریح کرد: ایشان با اشرافیت بر مسائل داخلی و بین المللی، توجه مردم و مسئولان را به مسائلی معطوف می کنند که از سوی مردم و مسئولان توجه کمتری به آن ها می شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان افزود: در طول سال گذشته سخنان و اظهارنظرهایی از سوی برخی از مسئولان بیان می شد که در جهت ایجاد وفاق ملی نبود و این یک آسیب جدی برای نظام به شمار می رفت.

بابایی با اشاره به تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای (حفظ الله)، اظهار کرد: همین تدابیر خردمندانه است که ایشان نیز امسال را بانام "دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی" نامگذاری کرده اند.

وی گفت: این شعار به معنای آن نیست که انتقادی به مجموعه ای نشود، مطالبه گری انجام نشود بلکه همه مردم و مسئولین باید در کنار هم به منظور پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها تلاش نمایند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان خاطرنشان کرد: همه افراد باید با بیان انتقاد و مطالبه گری به دور از تخریب و اهانت؛ و با کمک، انسجام، همدلی و استفاده از تمامی ظرفیتهای موافقان و منتقدان در راستای اعتلای نظام اسلامی گام بردارند.

بابایی در بخش دیگی از سخنانش افزود: شعار همدلی و همزبانی در سالی که مذاکرات حساس هسته ای و انتخابات و مسائل حساسی از این دست در پیش روست می تواند کشور را از هر حیث بیمه کرده و حاصل پیشرفتهای خوبی برای کشور باشد.

وی عنوان کرد: البته در سالهای گذشته مردم در تحقق شعارها اقدامات خوبی انجام دادند ولی مسئولان در پاره ای موارد نتوانستند به نحو احسن به منویات حضرت آقا جامه عمل بپوشانند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان گفت: مقام معظم رهبری(حفظ الله) همواره از دولتها حمایت می نمودند و با این شعار نهایتِ حمایت خود را از دولت اعلام داشتند.

وی تاکید کرد:  این فرصتی ایده آل برای دولت می باشد که می تواند از این فرصت ایجاد شده استفاده نموده خدمات بهتری به ملت ارائه نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار