همراه اول
9. فروردين 1394 - 11:23   |   کد مطلب: 23099
آمادگی کامل تیم فوتبال پاس همدان به منظور رویارویی با راهیان کرمانشاه
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: تمرینات تیم بزرگسالان پاس همدان از چهارم فروردین ماه در همدان آغاز شده است.

ابراهیم محمودی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛ اظهار داشت: دور جدید تمرینات تیم فوتبال پاس همدان بعد از استراحت هفت روزه بازیکنان این تیم آغاز شده و بازیکنان در حال انجام تمرینات لازم هستند تا خود را برای بازی در مقابل تیم راهیان کرمانشاه آماده کنند.

سرپرست تیم پاس همدان با بیان اینکه به دلیل بارندگی ها در همدان مکان مشخصی برای تمرین بازیکنان نمی توان مشخص کرد، افزود: بازیکنان تاکنون تمرینان خود را در ورزشگاه شهدای قدس و سعدیه شهر همدان انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه اردوی تمرینی تیم بزرگسالان پاس از چهارم فروردین ماه زیرنظر داوود مهابادی سرمربی و سایر اعضای کادر فنی آغاز شده است، عنوان داشت: تمامی بازیکنان در تمرینات حضور دارند.

محمودی با بیان اینکه تمرین آماده سازی تیم به صورت فشرده و همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود، اضافه کرد: تیم پاس هفدهم فروردین ماه میهمان تیم راهیان کرمانشاه است.

گفتنی است: تیم پاس همدان در گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور و با کسب ۳۲ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد که تا پایان فصل تنها سه بازی را پیش روی خود دارد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار