همراه اول
8. فروردين 1394 - 8:56   |   کد مطلب: 23077
اسکان مسافران نوروزی درسالن های ورزشی همدان
معاون توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: در پنج روزه ابتدایی سال 94 حدود 654 مسافر نوروزی در سالن های ورزشی همدان اسکان یافتند.

به گزارش همدان ورزش؛ حسن دارششدر با اعلام این مطلب افزود: امسال خوابگاه و سالن های ورزشی خوبی برای اسکان مسافرین نوروز در نظر گرفته شد که خدمات دهی به این عزیزان به خوبی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: طی پنج روز ابتدایی امسال نیز 654 نفر در قالب 160 خانواده در سالن‌های ورزشی و اماکن مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان اسکان پیدا کردند.

معاون توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: تمامی شهرهای همدان دارای سالن سرپوشیده نوساز با کیفیت بسیار مطلوب هستند و بخشی از این سالن ها در شهرهای موجود در این استان امسال به امر خدمات رسانی و اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافت.

وی بیان داشت: سالن های ورزشی به صورت شبانه روز مسوولیت اسکان مسافران نوروزی را دارند و بر نحوه ععملکرد خدمات رسانی این اماکن به مسافرین عزیز نظارت و بازرسی نیز صورت می گیرد.

دارششدر گغت:تمامی سالن های ورزشی ستاد اسکان مسافران نوروزی همدان دارای وسایل گرمایشی، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه مناسب هستند.

وی اظهار کرد: اسکان مسافرین نوروزی در سالن های ورزشی از روز ۲9 اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱5 فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در نوروز سال گذشته بیش از 4500 هزار نفر از سوی دستگاه ورزش استان همدان اسکان داده شدند.

وی گفت : امیدواریم توانسته باشیم با خدمت رسانی مطلوب برای مسافرین و میهمانان نوروزی روزهای خوب و به یاد ماندنی را در استان همدان برای این عزیزان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار