همراه اول
4. فروردين 1394 - 8:41   |   کد مطلب: 23047
رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: بیش از 120 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان همدان دایر است که همه روزه خیل گسترده ای از علاقه مندان ساعاتی را به نرمش می پردازند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایرنا، هادی سبزواری، همدان را از قطب های اصلی ورزش صبحگاهی کشور برشمرد و گفت: سال گذشته موفقیت های ارزنده ای در توسعه فراگیر ورزش های همگانی داشتیم و توانستیم ضمن افزایش آمار ورزشکاران سازماندهی شده، مشارکت یکصدهزار نفر را در برنامه های متنوع داشته باشیم.

وی بیان داشت: در سال گذشته بیش از یکصد برنامه متنوع در رشته های زیرمجموعه ورزش های همگانی استان همدان برگزار شد و توانستیم بیش از 10 درصد از جمعیت استان را در ورزش های همگانی مشارکت دهیم.

سبزواری افزود: هم چنین طی سال گذشته 20 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان بیان داشت: روحیه مشارکت پذیری و فعالیت بانوان در ورزش های همگانی استان همدان طی سال گذشته قابل تقدیر است و حضور چشمگیر آنها در برنامه ها باعث شد تا سال آینده برنامه ریزی بهتری را برای این قشر از جامعه داشته باشیم.

وی برگزاری همایش های پیاده روی را یکی از مهمترین عوامل در ترغیب خانواده ها به ورزش دانست و گفت: انتظار داریم فرمانداران و خیرین ورزش دوست شهرستان ها به اهمیت برگزاری این همایش ها توجه داشته و سال جاری شاهد برگزاری همایش های پیاده روی در سطح شهرهای مختلف استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه ورزش صبحگاهی به صورت استانی، میزبانی رشته های مختلف ورزش های همگانی، افزایش بیمه شدگان و ترویج برنامه های نشاط آور برای خانواده ها از مهمترین برنامه های امسال هیات ورزش های همگانی استان همدان است.

فعالیت ورزش های همگانی استان همدان براساس آمارها جزو سه استان برتر در کشور به شمار می رود.

هم اکنون بیش از 30 کمیته ورزشی تحت پوشش ورزش های همگانی استان همدان قرار دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار