همراه اول
29. اسفند 1393 - 19:56   |   کد مطلب: 23043
طرفداری-يكي ديگر از مسوولين فدراسيون خبر از مخالفت وزارت ورزش و جوانان از تمديد قرارداد كي‌روش با فدراسيون فوتبال داد.

در حالي كه تيم ملي لحظات حساسي را تا شروع اولين ديدارش در جام‌جهاني 2014 برزيل سپري مي‌كند و همه مردم و ملي پوشان در استرس اين بازي به سر مي‌برند، حضور كي‌روش در تيم ملي پس از بازي‌هاي جام‌جهاني به طور كلي منتفي شد.يكي از مسوولين فدراسيون فوتبال كه سه سال پيش در آوردن كي‌روش به فوتبال ما نقشي اساسي ايفا كرد، درخصوص تمديد قرارداد كي‌روش با فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار بانك ورزش مبني بر اينكه كي‌روش به مسوولين فدراسيون اولتيماتوم داده كه تا پيش از ديدار فردا قراردادش را تمديد كنند، گفت: تا جايي كه من از برزيل اطلاع دارم تا قبل از آن هم با كفاشيان صحبت كردم، فدراسيون راغب به تمديد قرارداد با كي‌روش نيست.

در همين حال يكي ديگر از مسوولين فدراسيون خبر از مخالفت وزارت ورزش و جوانان از تمديد قرارداد كي‌روش با فدراسيون فوتبال داد. از همين روي يكي ديگر از مسوولين وزارت ورزش اين خبر را تاييد و گفت: از آنجايي كه امسال سال اقتصاد مقاومتي است، نبايد هزينه‌هاي گزاف در فوتبال و حتي ورزش صورت دهيم. وزير ورزش اعتقاد دارد با اعتماد به نيروهاي بومي مي‌توان به موفقيت‌هاي چشمگيري دست پيدا كنيم. براي همين در جلسه اي كه با كفاشيان داشتيم به ايشان اعلام كرديم فعلا براي تمديد قرارداد كي‌روش تا پس از جام‌جهاني دست نگه دارد.

اما اتفاق جالبي كه روز گذشته رخ داد مذاكره نبي به نمايندگي از كفاشيان با كي‌روش بوده كه در اين جلسه بر سر تمديد قرارداد صحبت‌هايي شده كه خبر آمده كي‌روش پيشنهاد مالي كفاشيان را نپذيرفته، چرا كه اين پيشنهاد تنها تا جام ملت‌ها با رقمي نزديك به 400 هزار دلار بوده است.

همچنين مقام مسوول فدراسيون فوتبال از قطعي شدن عدم تمديد قرارداد با كي‌روش خبر داد و اعلام كرد: بعد از جام‌جهاني مسائلي در خصوص كي‌روش وجود دارد كه فدراسيون فوتبال آن مسايل را افشا خواهد كرد. فقط اين را بگويم كه بحث‌هاي مالي آخرين دليل نماندن كي‌روش است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار