همراه اول
27. اسفند 1393 - 9:24   |   کد مطلب: 23038
نقش مهم لیدرها و مشوقین در موفقیت تیم پاس غیر قابل انکار است
نقش مهم لیدرها و مشوقین در موفقیت تیم پاس غیر قابل انکار است و آنها باید در دیدارهای باقی مانده با تداوم این تشویق و ترغیب ها، انگیزه لازم را در بین کادر فنی و بازیکنان ایجاد نمایند.

به گزارش همدان ورزش؛ باشگاه پاس در شش سال گذشته با هدف ساماندهی به وضعیت لیدرها و مشوقین فوتبال سعی کرد تا آنان را به تماشگران و مشوفقین فرهنگی فوتبال تبدیل کند و در ابتدای پاس در لیگ برتر این تیم موفق بود عنوان برترین تماشگر سال 87 فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد که در این امر جلیل الماسی لیدر سابق این تیم نقش مهمی را در کنار سایرین ایفا کرد.
الماسی در کنار حضور در فوتبال سابقه خوبی نیز در کشتی داشته است و زمانی که وی لیدر تیم گراد در لیگ برتر کشتی بود این تیم موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهد.
وی این روزها مسوول لیدرهای پاس همدان است و برای صعود تیم محبوبش تلاش های فراوانی را انجام می دهد الماسی در خصوص برنامه این فصل کانون هوادران پاس گفت: امسال سه برنامه را در کانون هوادران دنبال می کردیم که نخستین برنامه ما تمرکز بر روی سلامت مالی لیدرها بود و در گام های بعدی به دنبال جذب هوادار و حمایت ویژه از تیم بودیم که خوشبختانه در سه برنامه نیز موفق بودیم.
وی افزود: در حال حاضر 3860 نفر در کانون هوادران پاس همدان عضو هستند و هر بازی برای این عزیزان پیامک ارسال می شود و 9 لیدر نیز در باشگاه فعالیت می کنند.
مسوول لیدرهای باشگاه پاس همدان افزود: امسال نیز تیم پاس در شرایطی گام به مسابقات گذاشت که اوضاع و احوال خانواده فوتبال هم بابت سقوط الوند و نتایج ضعیف فصل گذشته خوب نبود و کانون هواداران باشگاه پاس بویژه لیدرهای این تیم تلاش فراوانی کردند تا بتوانند بازهم حضور حداکثری تماشاگران را در ورزشگاه فراهم سازند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت با مدیریت مدبرانه مهندس یدی کانون هواداران توانست مشوقین خوبی را در حمایت از تیم پاس پرورش دهد و امسال نیز دو لیدر جدید به باشگاه اضافه شدند.
الماسی اظهار کرد: موضوعی که امسال بیش از گذشته مدنظر بود و شاهد آن هستیم، تعامل نزدیک لیدرهای تیم با مدیرعامل باشگاه بوده به طوری که به تاکید مهندس یدی هیچ گاه در ورزشگاه شعارهای غیراخلاقی داده نشد و همواره فضای سکوهای تماشاگران مملو از حمایت و تشویق حتی در مواقعی بود که پاس از تیم حریف عقب می افتاد.
وی در خصوص ویژگی های یک لیدر موفق گفت: کاری که لیدرها در سکوهای تماشاگران انجام می دهند بسیار سخت است و هر لیدر باید سکوهای محدوده خود را به خوبی مدیریت کند و آنان در بازی های پاس به حمایت شایسته از تیم ترغیب و تهییج کند و به همین دلیل یک لیدر علاوه بر صدای رسا باید یک مدیر خوب نیز باشد.
مسوول لیدرهای باشگاه پاس همدان افزود: نقش مهم لیدرها و مشوقین در موفقیت تیم پاس غیر قابل انکار است و آنها باید در دیدارهای باقی مانده با تداوم این تشویق و ترغیب ها، انگیزه لازم را در بین کادر فنی و بازیکنان ایجاد نمایند به همین دلیل سعی ما این است در دیدار حساس برابر راهیان کرمانشاه 100 هوادار را در قالب دو دستگاه اتوبوس به کرمانشاه اعزام نماییم.
وی تصریح کرد: در کانون هواداران اتحاد خوبی بین لیدرها ایجاد شده است و هدف ما موفقیت باشگاه است و تنها نام پاس همدان مطرح است و مطمئن هستیم اگر این اتحاد و همدلی دوام داشته باشد و نیز حمایت های مدیران از آنان قطع نشود می توانیم پاس را به لیگ برتر برسانیم.
الماسی تاکید کرد: مردم خوب همدان و تماشاگران باید نسبت به حساسیت بازی ها آینده و لزوم حمایت های بیشتر آگاه باشند و برای حمایت از تیم پاس و صعود این تیم به ورزشگاه بیایند و قطعا امسال با تعامل و همدلی تمامی اعضا و دلسوزان تیم پاس به رسیدن به لیگ برتر دور از دسترس نیست.
وی با قدردانی از تلاش های داوود مهابادی در موفقیت های اخیر پاس گفت: مهابادی یکی از پرتلاش ترین و با اخلاق ترین مربیان است که طی سالیان اخیر به همدان آمده است و وی به اخلاق توجه بسیاری دارد و امسال بازیکنانی جذب باشگاه شدند که جزو با اخلاق ترین های فوتبال ایران هستند و خوشبختانه در این فصل کوچکترین مورد اخلاقی نداشته ایم.
مسوول لیدرهای باشگاه پاس همدان در خصوص تلخ ترین و زیباترین لحظات خود در این عرصه گفت : با آنکه یک پرسپولیسی دوآتیشه هستم اما شکست سه بر صفر پرسپولیس افشین قطبی در همدان شیرین خاطره من در سال های اخیر بوده است و سقوط پاس به لیگ دسته اول تلخ ترین خاطره من در این سال ها می باشد.
وی در پایان افزود: جا دارد در پایان از تلاش های لیدرهای باشگاه و همچنین روسای گذشته کانون هواداران و مدیرعاملین سابق باشگاه پاس تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار