همراه اول
19. اسفند 1393 - 9:58   |   کد مطلب: 22885
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مدیر نمونه فرهنگی کشور شد
سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در همایش تبیین سیاست ها و برنامه های فرهنگی قرآنی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل برتر کشور در حوزه فرهنگی انتخاب و تجلیل شد.

به گزارش همدان ورزش؛ این همایش تحت عنوان تبیین سیاست ها و برنامه های فرهنگی قرآنی باحضوردکترمحمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، روسای فدراسیون ها، مدیران کل استانها، معاونین فرهنگی استانها، مسئول بسیج ورزشکاران کشور، جمعی از مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان و اصحاب رسانه در هتل المپیک تهران برگزار شد.
در این همایش استان های برتر کشور در حوزه فرهنگی معرفی شدند که در این بین سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به عنوان مدیرکل برتر کشور انتخاب شد و با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین مورد تجلیل ویژه قرار گرفت.
در این همایش گودرزی وزیر ورزش و جوانان طی سخنانی با تاکید بر این مسئله که موضوع قرآن و فرهنگ قرآنی بخش مهمی از جوهره ی انقلاب اسلامی است، توسعه ی فرهنگی را یکی از شاخص های توسعه پایدار در هر کشور دانست.
در این حکم آمده است: از آنجا که عرصه فرهنگ و ورزش سرچشمه ترویج اندیشه های ناب اسلامی و شکوفایی مبنای فکری و ویژگی های اخلاقی و ورزشی است فرصت چنین خدمتی یک نعمت ارزشمند محسوب می شود. 

در ادامه این حکم بیان شده است: به پاس تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران در راستای تحقق رهنمودهای امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری، همدلی لازم در انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی، ارج نهادن به مبانی اخلاقی، صیانت از هویت فرهنگی ورزشکاران، مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان و تحقق ورزش معنوی و معرفتی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان برتر کشور شناخته شده و از شما قدردانی می شود. 

در پایان این حکم عنوان شده است: امید است توجه به ارزش های فرهنگی همچون گذشته سرلوحه فعالیت های جنابعالی و همکاران بوده و روز به روز شاهد تعالی ورزش و حاکمیت اخلاق و منش پهلوانی در جامعه باشیم.
گفتنی است اداره کل ورزش و جوانان در چهار سال گذشته در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان نیز در بین استان های برتر کشور قرار داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار