همراه اول
17. اسفند 1393 - 23:24   |   کد مطلب: 22856
رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان؛
بویری صاحب مدال برنز جام زومباتلی شد
در چهار وزن نخست رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان، پیام بویری در وزن 75 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایسنا، در وزن 66 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم دیمیترو پیسلار از اوکراین را شکست داد وی در دور سوم فرانس هاروتیونیان از سوئد را مغلوب کرد، گرایی در دور چهارم نیز از سد پاول لیاخ از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله مغلوب دانیل یانیچیچ از کرواسی شد و راهی دیدار رده بندی شد اما گرایی در این دیدار نیز مغلوب ماتئوس برناتک از لهستان شد و در مکان پنجم قرار گرفت.

در وزن 75 کیلوگرم، پیام بویری پس از استراحت در دور نخست در دور های دوم و سوم از سد دانیل گاجیف و تاکه هیرو کاناکوبو ، کشتی گیران کشورهای قزاقستان و ژاپن گذشت، اما در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب لازلو زابو از مجارستان شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر مجاری در دیدار فینال بویری به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه با شکست بوزو استراسویچ از کرواسی راهی دیدار رده بندی شد و در این دیدار نیز با شکست آیت اویاگرام از لیتوانی به مدال برنز رسید.

در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم فر در دور اول پاتریک زابو از مجارستان را شکست داد وی در دور دوم مغلوب الکساندر کیانیکوف قهرمان سال 2010 اروپا از بلاروس شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، کریم فر از دور مسابقات کنار رفت.

رامین طاهری و علی زینتی رفاه نمایندگان اوزان 71 و 80 کیلوگرم کشورمان امروز (یکشنبه) در این رقابت ها به میدان می روند که طاهری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نیلسون از سوئد می رود و زینتی رفاه نیز به مصاف زولت کان از مجارستان می رود.

رده‌بندی 4 وزن نخست جام زومباتلی:

* 66 کیلوگرم

1 دانیل یانچیچ (کرواسی)

2 دومینیک اتلینگل (کرواسی)

3 ماتیوژ برناتک (لهستان) و رواز لاشخی (گرجستان)

* 75 کیلوگرم

1 ویکتور نمس (صربستان)

2 لازلو زابو (مجارستان)

3 پیام بویری (ایران) و میکولا داراگان (اوکراین)

* 85 کیلوگرم

1 جوردن هولم (آمریکا)

2 کریستین یوهانسن (سوئد)

3 میت سوپادزه ( گرجستان) و واسیل راچیبا (اوکراین)

* 130 کیلوگرم

1 دانیل لیگتی (مجارستان)

2 بالینت لام (مجارستان)

3 هریش چانکا (بلاروس) و هیکی نابی (استونی)

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار