همراه اول
17. اسفند 1393 - 23:19   |   کد مطلب: 22853
مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات باشگاهی دسته برتر والیبال نشسته بانوان به میزبانی ساری برگزار می شود.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین با اعلام این خبر گفت: پس از انجام مسابقات مرحله مقدماتی، سه تیم از گروه الف و سه تیم از گروه ب به دیدارهای مرحله نهایی در دسته برتر راه یافتند که مسابقات آنها طی روزهای 20 تا 22 اسفند ماه به میزبانی باشگاه استقلال شهر ساری برگزار خواهد شد.

وی افزود: هیأت کرمان، ذوب آهن اصفهان، هیأت گیلان از گروه الف، هیأت همدان، استقلال ساری و ثامن الحجج سبزوار از گروه ب، تیم های راه یافته به مرحله نهایی هستند که برای کسب عنوان قهرمانی با هم به رقابت خواهند پرداخت و مسابقات به صورت دوره ای و در مجموعه فرهنگی، ورزشی ایثار ساری برگزار می شود.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین گفت: با توجه به اینکه والیبال نشسته بانوان موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ریو از مسابقات اینچئون شده است، برگزاری مسابقات باشگاهی کمک می کند تا در طول سال شناسایی استعدادهای جدید، سرمایه گذاری و نیز پشتوانه سازی برای تیم ملی در جریان باشد و با فعال نگه داشتن تیم ها، بازیکنان نیز در سراسر سال آمادگی خود را حفظ خواهند کرد.

مرحله مقدماتی مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان بهمن ماه سال جاری در دو گروه الف و ب به میزبانی بندرعباس و همدان برگزار شد و پس از آن تیم های برتر به مسابقات دسته برتر و سایر تیم ها به مسابقات دسته اول راه یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار