همراه اول
17. اسفند 1393 - 11:25   |   کد مطلب: 22849
سرمربی تیم ملی هاکی سالنی کشور مطرح کرد:
قدرت نمایی هاکی سالنی همدان در سطح کشور
قدرت نمایی هاکی سالنی همدان در سطح کشور
سرمربی تیم ملی هاکی سالنی کشور گفت: هاکی سالنی در همدان در چند سال گذشته دچار افت شدیدی شده بود که دوباره با تلاش‌های مدیران ورزش استان و هیئت هاکی همدان قدرت‌نمایی این ورزش را شاهد هستیم.

اسفندیار صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار همدان ورزش؛  با اشاره به برگزاری کلاس سطح 2 هاکی در همدان اظهار داشت: این کلاس با هدف ارتقای سطح مربیان از درجه یک به درجه 2 بود که 25 شرکت‌کننده از چند استان کشور در آن حضور داشتند.
وی ادامه داد: مربیان بانویی از استان‌های همدان، گلستان، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، ایلام و مازندران حضور داشتند که به جرأت می‌توان گفت مربیان همدان یک سر و گردن از دیگران بالاتر بودند.
سرمربی تیم ملی هاکی سالنی کشور تصریح کرد: در این دوره آموزشی، سیستم‌های حمله، دفاع و تاکتیک بازی گروهی را به شکل تئوری به مربیان ارائه دادیم که در پایان به پذیرفتگان این کلاس نیز مدرک درجه 2 هاکی از سوی فدراسیون هاکی کشور اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به هاکی همدان افزود: هاکی همدان در کشور جایگاه والایی دارد و قدمت و سابقه این ورزش در همدان گواهی بر این مدعاست.
صفایی ادامه داد: همدان با سرمایه‌گذاری مطلوبی که در این رشته طی چند ساله گذشته کرده، مربیان با دانشی را در اختیار دارد که در چند سال آینده کمک شایانی به هاکی کشور خواهند کرد.
وی تصریح کرد: هاکی سالنی در همدان در چند سال گذشته دچار افت شدیدی شده بود که دوباره با تلاش‌های مدیران ورزش استان و هیئت هاکی همدان قدرت‌نمایی این ورزش را شاهد هستیم.
سرمربی تیم ملی هاکی سالنی کشور تاکید کرد: استان همدان با وجود نفراتی مانند مسعود مرآتی دارای سهمیه در تیم ملی است که با ادامه همین روند نفرات دیگری از این استان نیز دوباره به تیم ملی دعوت خواهند شد.
وی با بیان اینکه هاکی همدان در سطح بالایی قرار دارد، گفت: امیدوارم دوباره هاکی همدان به روزهای اوج خود برگردد تا شاهد پیشرفت هاکی این منطقه هم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار