همراه اول
19. بهمن 1393 - 9:07   |   کد مطلب: 22540
سایت همدان ورزش به مناسبت فرا رسیدن ایام الله فجر گفت وگوی خواندنی با پیشکسوت ورزشی و مبارز با رژیم ستم شاهی را منتشر کرد .

احمد رادمان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش در خصوص فعالیت های خود در دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ایام انقلاب سال سوم دبیرستان بودم و در هنرستان فنی همدان  تصحیل می کردم. در آن زمان همراه سایر مردم در راهپیمایی شرکت می‌کردم و یکسری راهپیمایی هم در محوطه هنرستان انجام می‌شد.

وی افزود: منزل ما در همدان بود و ضمن اینکه در همدان برنامه‌هایی اجرا می‌شد، در برنامه‌هایی که در شهرستان های اطراف برگزار می‌شد شرکت می‌کردیم از جمله اینکه در برنامه سخنرانی هایی که در مساجد محل دایر بود شرکت می کردیم . 

این پیشکسوت ورزشی با اشاره به شعارهای مردم در زمان انقلاب خاطرنشان کرد: یکی از ماندگارترین شعارهایی که در ذهنم تا امروز هم نقش بسته این است که مردم روستا در شب عاشورای آبان ماه سال 57 به دو دسته تقسیم شده بودند که یک دسته شعار می‌دادند "بیا خمینی وطن انقلاب است/ نقشه دشمنان تو بر آب است/ جان ما فدایت/همچو مصطفایت/ الله،الله نصر من الله" و گروه دیگر در پاسخ می‌گفتند "باید شود آزاد ز کنج زندان/ زندانی مبارز مسلمان/حکومت اسلام/ قوانین قرآن/ نهضت حسینی/ رهبر خمینی".

وی با بیان خاطره ای از سال‌های انقلاب گفت: با شروع انقلاب در کمیته های انقلاب اسلامی فعالیت خویش را پشت جبهه و جبهه ادامه داده و اولین روزهای انقلاب همراه با سیل خروشان مردم همیشه در صحنه و خداجو در اولین راهپیمایی که مصادف با تشیع پیکر آیت االله آخوندی ملاعلی معصومی همدانی در همدان بود .

پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای پاکسازی و کمک رسانی به مردم محاصره شده پاوه و با شروع جنگ تحمیلی حضور در جبهه جنوب خوزستان و شرکت در عملیات کرخه و ....تا مرصاد و سنگرهای دفاعی بمدت 16 ماه در خوزستان و ادامه در قصر شیرین و گیلان غرب و پادگان ابوذر و در نهایت مناطق عملیاتی سقز و بانه و نقطه صفر مرزی بعنوان مرزبان درجه 3 فعالیت میکردم .

گفتنی است این پیشکسوت ورزشی ؛ از سنین نوجوانی به کوهپیمایی و پیاده روی و فوتبال وکشتی و .....علاقمند و در طول خدمت همکاری مداوم با اداره کل تربیت بدنی و هیئت ورزش های همگانی استان بویژه ورزش های صبحگاهی 

و اخذ کمربندهای مختلف در رشته های مختلف رزمی کیک بوکسینگ و کاراته و تکواندو و دفاع شخصی 

و صعود به بام ایران دماوند و قله های بالای 4000متر و سهند سبلان دنا شیرکوه اشتران کوه 

مربیگری : سلاحهای بادی تفنگ و تپانچه و دارای سمت های ورزشی عضو هیئت رییسه سبک شیتو ریو و معاون کانون هواداران پاس همدان و بمدت 6 سال دبیر هیئت ورزشهای همگانی 

سوابق ورزشی 

انتهای پیام / 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار