همراه اول
5. بهمن 1393 - 9:56   |   کد مطلب: 22429
پیشتازی هیات همدان و استقلال ساری در لیگ والیبال نشسته بانوان کشور
مسابقات اولین مرحله از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان کشور با پیشتازی تیم های هیات همدان و استقلال ساری به میزبانی شهر مریانج همدان دنبال شد.

نایب رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان همدان در این باره گفت: دوازدهمین دوره لیگ برتر والیبال نشسته بانوان جانباز و معلول (گروه ب) باشگاه های کشور به میزبانی همدان از  چهارم بهمن ماه و به مدت دو روز در سالن حاج بابایی همدان آغاز شد.

'سیما حجت الاسلامی' شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در روز نخست این رقابت ها تیم هیات همدان سه بر صفر از سد هیات اراک گذشت، استقلال ساری با همین نتیجه تیم هیات فارس را برد.

وی اضافه کرد: در دور دوم این رقابت ها نیز استقلال ساری سه بر صفر هیات اراک را شکست داد و هیات همدان با این نتیجه مقابل هیات فارس به برتری دست یافت.



وی بیان کرد: تیم ثامن الحجج سبزوار موفق به حضور در این رقابت ها نشد و تیم فیروز قزوین نیز از حضور در مسابقات انصراف داد.

حجت الاسلامی خاطرنشان کرد: فردا در روز دوم و پایان مسابقات ابتدا تیم های هیات اراک و هیات فارس به مصاف هم می روند سپس تیم هیات همدان پذیرای تیم استقلال ساری خواهد بود.

وی یادآور شد: دور برگشت این رقابت ها نیز قرار است پانزدهم اسفندماه امسال برگزار شود که هنوز استان میزبان معرفی نشده است.

وی افزود: همچنین دور رفت مسابقات گروه الف نیز از نهم تا 12 بهمن ماه به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

به گفته وی، پس از پایان بازی های رفت و برگشت دور مقدماتی، از هر گروه سه تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب می کنند.



 

دیدگاه شما

آخرین اخبار