همراه اول
7. خرداد 1396 - 10:21   |   کد مطلب: 21747
رده تیمی همدان چهارم یا هشتم کشور؟
پیشکسوتان دوچرخه‌سواری همدان خوش درخشیدند
پیشکسوتان دوچرخه‌سواری همدان خوش درخشیدند
در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور، موی‌سپیدان همدانی خوش درخشیدند.

رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور که در هشت رده سنی و طی دو ماده استقامت و تایم‌تریل به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، با درخشش رکاب‌زنان همدانی همراه بود.

این مسابقات با حضور 21 استان در هشت رده سنی 30 تا 39، 40 تا 44، 45 تا 49، 50 تا 54، 55 تا 59، 60 تا 64، 65 تا 69 و بالای 70 سال و در دو رشته استقامت جاده و تایم‌تریل برگزار شد.

در این دوره از مسابقات محمدعلی پرچمی، کیومرث عجمی، محمود کدخدا، محمد خاورزاده، صادق انصاری، بهروز امیدی و مسعود قیاسی به مربیگری امیر جمالی ترکیب تیم دوچرخه‌سواری همدان را تشکیل داده بودند که موفق به کسب عناوین زیادی شدند.

مسعود قیاسی در رده سنی 30 تا 39 سال توانست مقام نخست استقامت و مقام نخست تایم‌تریل را از آن خود کند و در جایگاه نخست قرار گیرد.

همچنین در رده سنی بالای 70 سال نیز محمدعلی پرچمی توانست مقام دوم استقامت و مقام سوم تایم‌تریل را به خود اختصاص دهد.

در رده سنی 55 تا 59 کیومرث عجمی موفق شد در تایم‌تریل عنوان ششمی تایم تریل و در رشته استقامت جایگاه پنجم را از آن خود کند.

صادق انصاری در رده سنی 50 تا 54 مقام ششمی تایم‌تریل و در رشته استقامت عنوانی بهتر از هشتم را به دست نیاورد.

در مجموع تیمی دو رشته تایم‌تریل و استقامت جاده، تیم همدان با کسب 580 امتیاز در جایگاه هفتم ایران قرار گرفت.

اما نکته قابل توجه اینکه هیئت دوچرخه‌سواری استان طی چند روز اخیر در مصاحبه با رسانه‌های مختلف و حتی سایت رسمی اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرده که عنوان چهارم کشور را به دست آورده، اما در واقع این‌گونه نبوده است.

همچنین روابط عمومی هیئت، رده‌های سنی و عناوین کسب شده را به درستی و دقیق اعلام نکرده است.

هیئت دوچرخه‌سواری طی چند ماه اخیر با رئیس جدید خود تغییرات زیادی داشته و موفق به برگزاری همایش و مسابقات داخلی استانی و حضور در رقابت‌های کشوری و حتی برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری شده، اما نحوه اطلاع‌رسانی این هیئت اصلاً زیبنده نیست.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری و روابط عمومی این هیئت جزو خانواده رسانه استان و از خبرنگاران ورزشی همدان بوده و هستند، اما این‌گونه اطلاع‌رسانی متناقض جای سئوال دارد.

در همدان بر اساس رسالت ذاتی خود همیشه به دنبال پوشش و انعکاس رویدادهای ورزشی در سطح استان و در همه رشته‌های ورزشی است، اما نحوه اطلاع‌رسانی برخی هیئت‌ها باعث خواهد شد تا همکاری مطلوب دوسویه برقرار نشود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار