همراه اول
3. ارديبهشت 1397 - 8:30   |   کد مطلب: 31301

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، در ارتباط با نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهارداشت: با توجه به اینکه بعد از مناظره سوم ‌آرای ‌کاندیدای ‌حجت‌الاسلام رئیسی روند روبه افزایش‌ است، اما در مقابل حجت‌الاسلام روحانی ریزش آرای شدیدی دارد.‌

وی افزود: با توجه به اینکه رقیب حجت‌الاسلام رئیسی دولت مستقر است و به صورت آشکار از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند و سطح آرا نسبت به کاندیداهای رقیب علنی‌تر است، از نظر من تعداد آراء حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بالا و خاموش است که  پای صندوق خودش را نشان خواهد داد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: اتفاق تلخی که این روزها شاهد آن هستیم ایجاد دو قطبی‌های کاذبی است که با ایجاد آن می‌خواهند آدرس غلط به ملت بدهند و در دستگاه محاسبات ذهن ملت اختلال ایجاد کنند تا جریان خاصی میوه خود را از این انتخابات برچیند.

وی دو قطبی‌های ایجاد شده را کاذب دانست و بیان کرد: این دو قطبی‌ها حقیقی نیست، مسئله ملت و کشور نیست بلکه تنها بهانه‌ای است تا عده‌ای از گُرده ملت بالا بروند.

گودرزی گفت: در انتخابات نیز بحث شخص مطرح نیست بلکه بحث یک جریان است که آیا این جریانی که بالا خواهد آمد ما را به  تمدن نوین اسلامی هدایت خواهد کرد یا نه ما به سمت توسعه غربی می‌برد؟ بنابراین مهم‌تر از اینکه چه کسی رأی می‌آورد این است که چه جریانی در کشور بالا می‌آید.

وی تصریح کرد: دو قطبی‌های کاذب امروزی از جمله صلح و جنگ، خفقان و آزادی صرفاً بهانه‌ای است تا یک عده به مطامع خود برسند بنابراین آن دو قطبی حقیقی که امروز در جامعه ما واقعی است دو قطبی فقر و غنا، اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی در کنار خط اصولی دفاع از مستضعفان، تفکر انقلابی و توسعه غربی و یا به عبارتی دو قطبی پیشرفت و عدالت در کنار توسعه غربی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطر نشان کرد: باید بسیار دقت کنیم و با بینش، بصیرت و یک نگاه دقیق و رویکردی انقلابی رأی دهیم؛ اینکه عده‌ای می‌گویند اگر فلان جریان بیاید سایه شوم جنگ برداشته می‌شود و اگر فلان جریان بیاید جنگ اتفاق خواهد افتاد اینها آدرس غلط دادن به ملت، دل مردم  را خالی کردن و ایجاد هراس کاذب است.

وی اظهار داشت: سایه شوم جنگ را حضور مردم، شهدا، مدافعان حرم و تدابیر حکیمانه ولی فقیه برمی‌دارد؛ دولت‌ها بیایند سایه شوم بیکاری، مشکلات تولید، گره‌های اقتصادی، مشکلات معیشتی رفاه و عدم وجود درست عدالت اجتماعی را بردارند این سایه شوم است که مردم را مکدر کرده است اگر نه به فضل الهی، به برکت خون شهدا و با حضور ملت سایه شوم جنگ از سر کشور ما برداشته شده است.

گودرزی افزود: ما هم معتفدیم سایه شوم جنگ باید برداشته شود اما سایه شوم جنگ با لبخند و تواضع در برابر دشمن برداشته نخواهد شد بلکه سایه شوم جنگ با ایستادگی، پایداری و مقاومت در برابر دشمن برداشته خواهد شد.

وی عنوان کرد: فراموش نکنیم دولت ایران دولت مقاومت است و باید سمت و سو به شکلی باشد که جبهه مقاومت را در کل عالم  تقویت کند نه اینکه به خاطر کسب رأی به هر روشی دست بزنیم ولو اینکه به قیمت چراغ سبز نشان دادن به دشمن، امیدوار کردن دشمن، بازی با احساسات جوانان، تضعیف امنیت ملی کشور و کم ارزش نشان دادن مولفه‌های قدرت این ملت باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: امیدواریم در این انتخابات هر کسی که رأی آورد قاعده بازی را رعایت کند، همه تکمین کنند و آنچه که به نفع ملت است و به استفاده از ظرفیت داخل کشور کمک می‌کند اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار