همراه اول
4. آذر 1395 - 11:03   |   کد مطلب: 29105
ورزش شغل دوم نیست/ حمایت سازنده مسئول تضمین آینده ورزشکاران
مشغول بودن و قعالیت های اکثر کارمندان همدانی و مدال آوران ما را بر آن داشت تا با ورزشکاران شاغل ادارات به گفتگو بپردازیم .

 

به گزارش همدان ورزش؛ افراد در شغل های مختلف در رشته های ورزشی مختلفی فعالیت دارند به همین منظور گفت گوهایی کوتاه با ورزشکاران شاغل ادارات مختلف انجام دادیم .

 

 

راضیه خدابنده لو ورزشکار همدانی که نزدیک 15 سال است در رشته تکواندو و مربی این رشته در همدان زبانزد است  شغلی جز مربیگری ندارد و به خبرنگار ما گفت: به مربی گری نمی توان به عنوان یک شغل نگاه کرد و عشق و علاقه می خواهد به لحاظ مالی در آمد چندانی ندارد و فقط وقتی رشد و پیشرفت شاگردانت را می بینی لذت بخش است .

 

 

وی ادامه داد: به تمام کسانی که بخواهند مربی ورزش باشند پیشنهاد می کنم که به عنوان یک در آمد به آن نباید پرداخت و همگی باید شغل دیگری داشته باشند .

 

 

 

 پیروزمحمدی مربی کاراته کا همدانی به خبرنگار ما گفت: کارمند اداره مالیاتی استان همدان هستم و متاسفانه مشغله کاری دیگر اجازه چندان فعالیت ورزشی را به کارمندان نمی دهد و وقتی ورزشکاران با شغل درگیر می شوند باید خیلی پشتکار داشته باشند تا نگذارند به فعالیت های ورزشی آن ها آسیبی برسد .

 

 

وی اظهار داشت : با این حال کسانی که فعالیت ورزشی دارند هر چند این فعالیت کم باشد دچار خستگی روزمره و کسالت کمتر می شوند و همیشه سعی می کنند با شرکت در ورز ش های دشته جمعی مثل کوهنوردی و ............. فعالیت های خود را افزایش دهند .

 

 

 

سمانه چایانی مربی تیراندازی در همدان هستند و کارمند اداره تامین اجتماعی همدان که عنوان کرد: زمانی که شاغل نیستیم تمام وقت ما صرف ورزش می شود اما وقتی که در مشاغل سنگین مشغول به کار می شویم دگر فرصتی برای فعالیت های ورزشی نمی ماند و گرفتار کارهای روزمره می شویم . اما ورزشکارانی که سالها فعالیت کرده اند دیگر بدون فعالیت های ورزشی نمی توانند ادامه دهند و همیشه در اولین فرصت وقت را مغتنم می شمارند و به ورزش مورد علاقه خود می پردازند .

 

 

 

علی بختیاری که در رشته شنا دارای مقام های مختلفی است و هم اکنون کارمند بانک سپه همدان است به خبرنگار ما گفت: حسرت روزهایی را می خورم که صبح تا عصر مشغول فعالیت های ورزشی بودم اما شاغل بودن در بانک واقعا فرصتی برای ورزش باقی نمی گذارد و وقتی که از کار هم فارغ می شویم به حدی خسته ایم که توان ورزش و فعالیت های بدنی است .

 

 

 

ورزشکار همدانی بیان داشت : تنها زمان‌هایی که به ما بلیت استخر بدهند فقط به شنا می‌روم و دیگر فرصتی برای این کار ندارم .

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار