همراه اول
23. آبان 1395 - 8:17   |   کد مطلب: 29002
ابتکار جالب یک موکب برای زائرین اربعین در استان همدان
مسئول موکب قمر بنی هاشم(ع) واقع در شهر ماماهان نیز با بیان اینکه سال گذشته به خاطر برودت هوا قریب به 2 هزار نفر اسکان داده شدند، اظهار کرد: غذای گرم نیز در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

 

مسئول موکب قمر بنی هاشم(ع) واقع در شهر ماماهان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سال گذشته به خاطر برودت هوا قریب به 2 هزار نفر اسکان داده شدند، اظهار کرد: امسال نیز غذای گرم نیز در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه امسال نیز تصمیم بر راه‌اندازی موکب داریم، اظهار کرد: ایستگاه صلواتی قمر بنی هاشم (ع) در میدان آزادی به سمت ماماهان و ورودی به سمت همدان واقع شده است.

 

 

مسوول موکب قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به اینکه شب گذشته در روز افتتاح این موکب، 500 مسافر کربلا اطعام شدند، بیان کرد: امروز هم قرار است در دو وعده ناهار و شام در اختیار زوار قرار گیرد.

 

وی از ارائه خدمات این موکب تا دو روز پس از اربعین حسینی خبر داد و گفت: علاوه بر توزیع میان وعده، اسکان نیز به زائران داده می‌شود.

 

مسئول موکب قمر بنی هاشم (ع) از ارائه خدماتی چون آپاراتی، تعویض روغنی و کارواش به صورت رایگان در این موکب اشاره کرد و گفت: تمام هزینه‌های موکب نذورات مردمی است و از هیچ نهاد دولتی کمکی نشده است.

 

وی با تأکید بر اینکه قرار است قریب به یک‌هزار غذا در هر وعده در بین زائران توزیع شود، افزود: نانوایی سیار نیز به صورت رایگان از امروز راه‌اندازی شده است.

 

مسوول موکب قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به اینکه در هر ساعت هزار نفر از خدمات‌ این موکب بهره‌مند می‌شوند، گفت: این موکب به صورت 24 ساعته و سه شیفت خدمات به زائران ارائه می‌دهد.

 

گفتنی است: این موکب برای حال زائران خدمات آپاراتی و تعویض روغنی و کارواش رایگان در موکب قمر بنی هاشم علیه السلام شهر ماماهان را انجام می دهد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار