همراه اول
4. شهريور 1395 - 19:16   |   کد مطلب: 28107
قول های پیشا برجامی که قرار بود در پسا برجام اجرایی شود
سانتریفیوژ اجرای پروژه های ورزشی نیز از کار افتاد
سانتریفیوژ اجرای پروژه های ورزشی نیز از کار افتاد
قول های پروژه های ورزشی در همدان عملی نشد و این پروزه ها نیمه کاره به سرعت سانتریفیوژ می چرخند تا شاید مدبران دولت تدبیر فکری به حال آن ها کنند .

به گزارش همدان ورزش؛ تکاپو برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های مختلف هفته دولت در حالی است که طرح احداث استخر شیرجه همدان واقع در ورزشگاه شهید مفتح و ستون های برافراشته جنب استادیوم ملت برای ورزش قهرمانی و المپیک همچنان خاک می خورد!!

 

 

در خصوص این دو پروژه نیمه کاره با مسئولین هر حوزه به گفت و گو پرداختیم . 

 

روزبه نایب رئیس هیئت شیرجه و شنا در خصوص استخر شیرجه به خبرنگار ما گفت : کلنگ زنی این پروژه در سال 1384 آغاز شد و تا به حال  10 درصد پیشرفت عمرانی داشته است .

 

 

 وی مجموعه شیرجه را طرحی خیلی بزرگ و پیشرفته با مساحت زیادی در نظر گرفته شده دانست و افزود: این طرح یکی از پروژه های ملی است . 

 

 

نایب رئیس هیات شنا  در خصوص میزان اعتبار این پروژه اظهار داشت : حدود 20 تا 24 میلیارد تومان برای بهره برداری این طرح نیاز است. 

 

 

روزبه با اشاره به پیگیری های مدیر کل اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: علیرغم تلاش ها و پیگیری های متعدد متاسفانه هیچ بودجه ای به این طرح از تهران اختصاص داده نشد و می توان آن را جزو پروژه های سوخته به حساب آورد . 

 

 

وی با اشاره به اینکه ده سال از افتتاح این طرح گذشته است گفت: بعد از گذشت ده سال حتی سالی یک درصد هم پیشرفت نکرده و می توان گفت در مرحله صفر است . 

 

 

مجموعه ورزشی دیگری که ستون های برافراشته آن در جنب استادیوم ملت همدان سالیان سال است خودنمایی می کند مجموعه تخصصی و مجهزی است که حدود ده سال از افتتاح این پروژه می گذرد . 

 

 

مسئول اماکن ورزشی استان در خصوص این پروژه گفت : سه سالن تخصصی و مجهز که دو سالن آن رزمی و یک سالن آن برای هیات های ورزشی در نظر گرفته شده است در این طرح  قرار دارد . 

 

 

رنجبر با اشاره به اینکه این پروژه طرح استانی است افزود : اعتبار طرح باید از منابع استانی تامین شود و متاسفانه بعلت کمبود بودجه هیچ پیشرفتی نداشته است . 

 

وی  ادامه داد: طبق قانون برنامه پنجم  دولت بیشتر بودجه به پروژه هایی اختصاص می دهد که رشد فیزیکی بالای 80 درصد داشته باشند . 

 

 

رنجبر با اشاره به قانون برنامه پنجم توسعه گفت: دولت بیشتر درصدد است که پروژه های نیمه کاره را تمام کند و تا طرح های نیمه کاره به اتمام نرسد پروژه جدیدی را افتتاح نمی کند .

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار