همراه اول
10. تير 1395 - 21:46   |   کد مطلب: 27508
پایگاه خبری همدان ورزش عالی ترین رسانه ورزشی استان/ المپیکی ها، اولویت استخدام اداره کل ورزش استان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید از پایگاه خبری همدان ورزش گفت: این رسانه تخصصی ورزشی توانسته است با عملکرد مناسب خود به عنوان عالی ترین رسانه ورزش استان؛ رضایت مندی اقشار مختلف جامعه را به خوبی به دست آورد.

صبح امروز رسول منعم؛مدیرکل ادره ورزش و جوانان استان همدان به همراه مهدی چارروسایی،معاون روابط عمونی این اداره با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی همدان ورزش از روند چگونگی اجرای امور در این دفتر خبری بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید دوستانه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه پایگاه خبری همدان ورزش به عنوان تخصصی ترین رسانه ورزشی استان توانسته است بیش از 95درصد رویدادهای ورزشی استان را به خوبی پوشش دهد،عنوان کرد: این رسانه توانسته است به عنوان پلی ثمربخش به منظور ارتباط دهی خوب بین ورزشکاران و مسئولان عمل نماید.
منعم اضافه کرد: انتقادهای سازنده این رسانه تخصصی باعث شده است تا مسئولان ورزش استان به مشکلات خود پی برده و در صدد رفع آنها برآیند.
وی همچنین با اشاره به کمبود بودجه در بیشتر مباحث ورزشی به ویژه حوزه اطلاع رسانی گفت: همدان ورزش باتوجه به وجود چنین مشکلاتی جای خود را به خوبی در بین ورزشکاران با تلاش و پشتکار فراوان به دست آورده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سهمیه استخدامی این اداره، اظهارداشت: در بحث استخدامی اگر چنانچه سهمیه ای به استان اختصاص داده شود؛ ورزشکاران المپیکی در اولویت نخست این مهم قرار دارند.
منعم با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 800 ورزشکار را به مسابقات متعدد اعزام کردیم؛ عنوان کرد: امیدآن می رود این رغم در سال جاری افزایش یافته و بتوانیم حرف های بیشتری در مسابقات گوناگون ملی و بین المللی داشته باشیم.
وی در پایان با تقدیر مجدد از عملکرد این رسانه؛ خاطرنشان کرد: پایگاه خبری همدان ورزش با انعکاس به موقع و سریع اخبار روند ورزشی استان در فضای مجازی را به صورت محسوس و مثبتی تغییر داده است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار