همراه اول
26. بهمن 1397 - 12:36   |   کد مطلب: 34400
جهانشیر: صداوسیما نقش مهمی در فرهنگ سازی صحیح و اطلاع رسانی دقیق در جامعه دارد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان به همراه معاونین و مدیران ستادی خود با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان با محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و مدیر روابط عمومی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در این نشست با تبریک انتصاب آقای جهانشیر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: رسانه ملی در استان آماده اطلاع رسانی مطلوب پیرامون برنامه های دستگاه های اجرایی به خصوص اداره کل ورزش و جوانان است.
مهدی دهقان نیری اضافه کرد: روابط عمومی ها باید از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه ملی استفاده کنند چرا که فرصت بسیار مطلوبی را برای دستگاه های اجرایی مهیا کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: اعتماد به رسانه ملی از دستاوردهای نظام است و این اقبال عمومی مسئولیت صدا و سیما را سنگین تر کرده است.
دهقان نیری درباره ویژه برنامه های حوزه جوانان گفت: برنامه مثبت بی نهایت به زودی بر روی آنتن سیما می رود و در کنار این موضوع سعی داریم در رادیو نیز یک برنامه را به حوزه جوانان اختصاص دهیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان ادامه داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب به رفع آسیب‌های اجتماعی، مستندهای با موضوعات آسیب های اجتماعی شامل طلاق، بدسرپرستی، اعتیاد، ناهنجاری‌های اجتماعی در حال تولید است.
دهقان نیری بیان کرد: همدان در حوزه پویانمایی کارنامه درخشانی دارد و چندین انیمیشن در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان در مرکز همدان ساخته شده است.
مهدی دهقان نیری توجه به ورزش و مسائل حوزه ی جوانان را از اولویت های رسانه دانست و افزود: در این حوزه نیز برنامه سیمای ورزش و 20 دقیقه با ورزش در طول هفته از سیما و برنامه مجله ورزشی از رادیو همدان پخش می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این نشست اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم ارزیابی کرد و اظهارکرد: بهترین پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی مردم هستند و مردم باید در جریان کارها و دستاوردهای نظام قرار بگیرند.
وی وظیفه رسانه ملی را ایجاد امید و حفظ دلبستگی مردم به نظام دانست و گفت: بهترین شیوه برای حفظ دلگرمی مردم حفظ امید مردم و واگذار امور به آنها است و در همین راستا و اصل 44 قانون اساسی امور کشور باید به مردم و سازمان های مردم نهاد واگذار شود چرا که دولت به تنهایی پاسخگوی نیاز و مشکلات کشور نیست.
محسن جهانشیر گفت: صدا و سیما را مجموعه ای از دولت و کمک حال ورزش و جوانان همدان می دانم و معتقدم اگر این سازمان وظایف خود را به خوبی انجام دهد حوزه سازمان های مردم نهاد و ورزش به خوبی در جامعه نهادینه می شود و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.
وی با اشاره به جایگاه ورزش استان افزود: امروزه همدان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه ورزش دارد و در بازی های آسیایی 2018 اندونزی نیز شاهد درخشش ورزشکاران این استان بودیم.
وی در پایان از صداو سیمای مرکز همدان جهت پوشش برنامه های ورزشی و اختصاص زمان برای برنامه های ورزشی تقدیر و تشکر ویژه نمود و خواستار توسعه ی بیشتر این فضا در برنامه های مرکز شد و آن را نوعی سرمایه‌گذاری در مسیر سلامت جامعه دانست. 
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست با اشاره به حمایت رسانه های استان از حوزه ورزش گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین روابط عمومی اداره کل و رسانه های استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه ارتباط با رسانه و مطبوعات در سایه تعامل باشد، ادامه داد: ما در پی ارتباط دوسویه و در تعامل بیشتر با رسانه‌ها هستیم و خوشبختانه رسانه ملی حمایت های خوبی از ورزش استان در سال های اخیر داشته است.
حمدالله چاروسایی خواستار تشکیل شورای ورزش و رسانه شد و افزود: تشکیل نشست رسانه و ورزش استان می تواند تعامل بیشتری بین رسانه ها و مدیران ورزش استان برای موفقیت های بیشتر ایجاد کند.
در ادامه این نشست معاونین و مدیران دو دستگاه به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار