همراه اول
30. مرداد 1395 - 11:13   |   کد مطلب: 28034
سرپرست کاروان ورزشی بانوان دانشگاه آزاد قم:
جشنواره ورزش همگانی دانشگاهی فرصت شکوفایی استعدادهاست
جشنواره ورزش همگانی دانشگاهی فرصت شکوفایی استعدادهاست
سرپرست کاروان ورزشی بانوان دانشگاه آزاد قم گفت: جشنواره ورزش همگانی دانشگاهی فرصتی برای شکوفایی استعدادهاست.

به گزارش همدان ورزش؛ مهدیه جردکانی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره سراسری ورزش های همگانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال گذشته در جشنواره آمادگی جسمانی  ارومیه مسابقات فقط درات‌، دراز و نشست‌، دو 540 متر و طناب‌کشی را شامل می‌شد که البته شرایط خوبی برای رقابت دانشجویان وجود داشت.

وی افزود: با برگزاری جشنواره‌ای رقابت‌های دانشجویی و اضافه شدن فوتبال گل‌کوچک، امسال خلأ وجود برخی رشته‌ها جبران شده است.

سرپرست کاروان ورزشی بانوان دانشگاه آزاد قم با انتقاد از اینکه در بعضی از رشته‌ها قوانین طبق بخشنامه اجرا نمی‌شد، گفت: قوانین در حین بازی تغییر‌ کرد به همین دلیل در برخی از رشته‌ها مثل بسکتبال سه نفره برای تیم قم اجحاف شد.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: میزبانی دانشگاه آزاد همدان در حد عالی بود به طوری که سالن‎‌ها و خوابگاه‌ها از نظر خدمات‌رسانی بسیار خوب است و دسترسی به تمام امکانات را داریم.

جردکانی با بیان اینکه مجموعه بزرگی همچون دانشگاه آزاد با برنامه‌ریزی خوب جشنواره را آغاز کرد افزود: اطلاع رسانی جشنواره با تأخیر همراه بود به همین دلیل بهترین بازیکنان تیم قم نتوانستند در این مسابقات حضور یابند.

وی با بیان اینکه تیم ما از بازیکنان با رده سنی کم و مبتدی و غیر حرفه‌ای تشکیل شده است، اضافه کرد: مسابقه طناب‌کشی بهتر بود جزء بازی‌های پایانی بود زیرا شرایط جسمانی بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد و باعث آسیب جسمانی و کاهش انرژی ورزشکاران شد.

سرپرست کاروان ورزشی بانوان دانشگاه آزاد قم در ادامه گفت: پیشنهاد می‌شود در روز ابتدایی جشنواره مسابقات انفرادی به جای مسابقات گروهی برگزار شود.

وی با انتقاد از رشته‌های ورزش های همگانی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود در سال آتی ورزش‌هایی همچون پیاده‌روی‌، دو در مواد مختلف و دوچرخه‌سواری جزء ورزش‌ همگانی قرار گیرند زیرا نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

جردکانی با بیان اینکه رقیب اصلی تیم قم در رشته بسکتبال سه نفره تیم استان تهران است، اظهار کرد: بازیکنان تیم‌های مختلف مثل تهران از قدرت بدنی بالایی و آمادگی بالایی برخوردارند.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد‌ سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار