همراه اول
8. بهمن 1396 - 10:59   |   کد مطلب: 33328
با ارزش‌ترین سالن نمایشگاه گردشگری امسال متعلق به استان همدان است
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با ارزش‌ترین سالن یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران متعلق به استان همدان است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمد محب‌خدایی در گفتگو با مهرداد حمزه گفت: پرداختن به ظرفیت‌های کودکان و خانواده در بحث گردشگری با توجه به هویت ملی و اسلامی یک ضرورت است و نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی، فرهنگ غالب گردشگری در کشور ما شود.

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه استان همدان با توجه به قدمت و پیشینه فرهنگی غنی که دارد، در حرکت‌های نوین گردشگری از جمله توجه به گردشگری کودک و خانواده پیش‌رو بوده و در این زمینه پیشگام شده است.

 

محب‌خدایی انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ را بهانه‌ای دانست تا سبب شود چرخه اقتصادی گردشگری از رونق بیشتری بهره‌مند شود. 
 

وی گفت: اساسا برگزاری رویدادهای بزرگ باید باعث شود تا رویدادهای ماندگار در عرصه گردشگری رقم بخورد.
  
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی مسئولین استان همدان برای سال ۲۰۱۸ را خوب ارزیابی کرد و افزود: ما امیدواریم در آینده نزدیک بزرگ‌ترین جشنواره تابستانی کشور با محوریت کودکان و نوجوانان در همدان رقم بخورد.
 

محب‌خدایی هم‌چنین برگزاری اجلاس جهانی سازمان گردشگری(UNWTO) را یک فرصت بزرگ برای استان همدان دانست و اظهار کرد:  همدان باید از این فرصت برای تبلیغات گردشگری بهترین استفاده را بکند.

 

وی بیان داشت: برگزاری اجلاس جهانی سازمان گردشگری در همدان نشان می‌دهد که این استان پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد.
 
محب‌خدایی در پایان با اشاره به اینکه هر هفته پیگیر اتفاقات و برنامه‌های رخ داده برای همدان در سال ۲۰۱۸ است، گفت: در همین راستا اجرای تورهای ارزان قیمت داخلی و خارجی و نیز قرار گرفتن همدان به عنوان یکی ۵ شهر مهم ایران در تبلیغات ترکیش از کارهایی است که در برنامه‌های سازمان میراث‌فرهنگی برای همدان قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار