همراه اول
8. بهمن 1396 - 9:55   |   کد مطلب: 33325
همدان در نمایشگاه گردشگری خوش درخشید / سال ۲۰۱۸ می‌تواند بهانه‌ای برای گردهمایی تمام همدانی‌ها دنیا باشد
دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما گفت:همدان به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور است که میراث فرهنگی و‌ معنوی زیادی دارد و با تکیه بر همین میراث توانست امسال در نمایشگاه گردشگری تهران خودنمایی خوبی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمدحسین_صوفی در حاشیه بازدید از سالن همدان در گفت‌وگویی اختصاصی  با یکی از فعالان رسانه ای استان افزود: خوشبختانه استان همدان هم به لحاظ غرفه‌آرایی و‌ هم از نظر وسعت فضای نمایشگاهی نسبت به استان‌های دیگر حضوری پررنگ در نمایشگاه گردشگری داشت.

 

وی با اشاره به وحدت بخش‌های خصوصی، دولتی و عمومی در گفتگو با مهرداد حمزه اظهار کرد: این وحدت و انسجام، حسن بزرگ نمایشگاه امسال بود و قطعا قابل تکرار است.

 

دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما سال ۲۰۱۸ را فرصت مغتنمی برای همدان برشمرد و گفت: باید در این سال تلاش کنیم تا ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و توانایی‌های همدان را به ایران و جهان معرفی کنیم.

 

صوفی افزود: تقریبا از زمانی که بحث ۲۰۱۸ مطرح گردیده، جلسات مختلف برگزار شده است اما نمایشگاه گردشگری باعث شد تا برنامه‌های اجرایی این سال شتاب بیشتری بگیرد. 

 

وی بیان داشت: سال ۲۰۱۸ می‌تواند نقطه_عطفی در حوزه معرفی استان همدان به جهانیان باشد و نباید ساده از کنار این سال عبور کرد.

 

وی ابزار کرد: همه نهادها باید برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های سال ۲۰۱۸ وارد عمل شوند. باید مردم درگیر موضوع شده و هر کس، هر چه در توان دارد در طبق اخلاص گذاشته و جلو بیاید.

 

صوفی با بیان اینکه مردم میزبان اصلی رویدادهای ۲۰۱۸ هستند، تصریح کرد: نهادهایی چون میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعه هتل‌داران، فعالان صنعت گردشگری و.... همه باید برای معرفی هرچه بهتر همدان پا به میدان گذراند.

 

وی از همه رسانه‌ها خواست تا برای معرفی هر چه بهتر همدان در این سال  وارد عمل شوند و همدان را آن گونه که باید و شاید به همگان معرفی کنند.

 

دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: باید کاری کرد تا وقتی یک گردشگر وارد همدان می‌شود، تصویری از شهر همدان با مولفه‌هایی چون تلاش، کوشش، نشاط شادابی، طراوت، زیبایی، نظم و....  در ذهن او شکل بگیرد.

 

صوفی با اشاره به اینکه همدان به لحاظ پتانسیل نیروی انسانی چه در داخل استان و چه خارج از استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: باید در سال ۲۰۱۸ با محوریت یکی از دستگاه‌های ذی‌ربط گردهمایی از این سرمایه‌های انسانی شکل گرفته و از ظرفیت آنان حداکثر استفاده شود. 

 

وی با بیان اینکه همدان را بسیار دوست دارد، تصریح کرد: به علت تعلق خاطری که نسبت به همدان داشته و دارم، همواره سعی کردم از هر ظرفیتی برای #توسعه و ارتقا جایگاه همدان استفاده کنم.
 

صوفی افزود: همدان شهری زیبا، باقواره و دارای چارچوب است که مردمی متدین، مهربان، سخت کوش و صمیمی دارد و همه اینا برای همدان امتیاز است.
 

نظر صوفی در مورد شهردار شدن برادرش:

 

محمدحسین صوفی در حاشیه این گفت‌وگو پیرامون انتخاب #عباس_صوفی، برادر کوچکش به عنوان شهردار_همدان گفت: من اساسا مدیر سیستمی هستم و اهل رودربایستی با کسی نبوده و نیستم.

در هر مسئولیتی قرار گرفتم عزل و نصب‌هایم بر اساس یک فرمول بوده و همیشه شاخص داشته‌ام.

در مورد برادرم هم این‌گونه است. به نظرم شهردار همدان خصوصیات ویژه‌ای دارد. او جوان است، پر کار، پر تلاش، دارای سابقه درخشان، اهل ایده و ابتکار و خلاقیت و با این ظرفیتی که دارد اگر مسئولین و مردم کمک و همراهی کنند قطعا او یکی قوی‌ترین شهرداران همدان خواهد بود.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار