همراه اول
30. آذر 1396 - 10:44   |   کد مطلب: 29422
وعده های صد روزه ی دولت ، صد ساله می شود/ همدان 79 پروژه ورزشی نیمه کاره دارد
در کل کشور شاهد پروژه های نیمه کاره و رها شده ورزشی هستیم که بعضی از آن ها به حال خود رها شده اند، استان همدان در اکثر رشته های ورزشی پیشتاز و حرفی برای گفتن دارد با مشکل زیرنبود ساخت های ورزشی و پروژه های نیمه کاره روبرو است .

 

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،دولت تدبیر و امید که هر بار با وعده های پوچ و توخالی مردم را به نحوی سرگردان و بازار را آشفته کرده است حالا نیز در وعده های کوتاه مدت 100 روزه نه تنها دریچه ای به سوی مرد م گشوده نشد بلکه عدم  مدیریت این دولت روز را بیش از گذشته به نمایش گذاشت.

 

مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان که به عنوان بزرگترین معضل در حال حاضر گریبان گیر جامعه شده است علاوه بر آن نبود امکانات تفریحی و نبود زیر ساخت های ورزشی باعث گرایش جوانان پر کردن اوقات فراغت خود با قلیان و راه های مناسب هستند . 

در این بین قشر ورزشکاران نیز که ازآحاد مردم مستثنی نیستند در خرید البسه و تجهیزات ورزشی دچار مشکل هستند چه ورزشکارانی که در حد مبتدی کار می کنند و چه قهرمانانی که حرفه ای هستند .

با حضور در اکثر فروشگاه های ورزشی در سطح شهر و گفت و گو با فروشندگان و خریداران متوجه نوسانات قیمت ها و نبود تجهیزات می شویم. 

در این میان پروژه های ورزشی هم از این وعده های کوتاه مدت صد روزه  بی نصیب نبوده اند و در کل کشور شاهد پروژه های نیمه کاره و رها شده ورزشی هستیم که بعضی از آن ها نمایشی برای تبلیغات انتخابات بودند و برخی دیگر به حال خود رها شدند .

 

استان همدان 79 پروژه ورزشی نیمه کاره دارد که هم چنان خاک می خورند و پیشرفت فیزیکی آن ها به حدی کند پیش می رود که زمان افتتاح  آن ها اصلا نمی رسد یا اینکه در زمان افتتاح فرسوده و کلنگی شده اند .

 

استانی که جوانان و استعدادهای نهفته در آن بی نظیر است بیکاری و نبود فضاهای ورزشی جوانان این دیار را هر روز نزدیک تر به آسیب های اجتماعی می کند .

 

پیست دوچرخه سواری همدان که ورزشکاران هر روز مشتاق تر از روز قبل منتظر تغییری در این مکان هستند شاهد هیچ نشانه ای از پیست اسکی در آن جا نیستند و دوچرخه سواران  هم چنان در جاده های پرخطر  رکاب می زنند و استخر شنا که در جاده شورین احداث شد تا روزنه امیدی برا ی جوانان این منطقه باشد هم چنان خاک می خورد و اثری از استخر در این منطقه نیست .

 

ستون‌های برافراشته کنار استادیوم شهید شمسی‌پور واقع در چهاراه سعیدیِه همدان که چشم هر بیننده‌ای را در اولین نگاه متوجه خود می‌کند سالیان سال است که هم چنان باقی‌مانده‌اند و فرسودگی آن هرروز نمایان‌تر می‌شود .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار